Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Vi samler på glade og tilfredse kunder
- Mød nogle af dem her

DET SIGER VORES KUNDER

Als Lægeklinik

"Som læge har vi ikke tid til at vente. Vores vigtigste opgave er at være der for vores patienter – og det handler hele tiden om at prioritere vores tid. Derfor har vi brug for lynhurtig hjælp, stabil og effektiv telefoni – og vi har fået det hele og mere til med ipnordic.

Det er en kæmpe hjælp for os, at telefonien nu er mere automatiseret og effektiv – og at vi samtidig har adgang til lynhurtig support, når vi har brug for hjælp. Det har betydet en verden til forskel for os, som tidligere har været vant til at hænge i lange telefonkøer og føle at vi spildte rigtig meget kostbar tid på at få løst tekniske ønsker og udfordringer.

Jeg anbefaler ipnordic til alle mine lægekolleger – og andre klinikker i det hele taget! Vi har alt for længe været vant til at have et telefonisystem som aldrig rigtig spillede.

Desuden er det fantastisk at vi ikke skal bruge en masse tid på at slå op i en manual, som vi alligevel ikke forstår. Vi ringer bare til ipnordic og så hjælper de os straks i gang.

Kort sagt: Vi er meget glade for skiftet til ipnordic – dét skulle vi have gjort for mange år siden.”
Jesper Jangaard
Læge hos Als Lægeklinik

Als Lægeklinik

"Som læge har vi ikke tid til at vente. Vores vigtigste opgave er at være der for vores patienter – og det handler hele tiden om at prioritere vores tid. Derfor har vi brug for lynhurtig hjælp, stabil og effektiv telefoni – og vi har fået det hele og mere til med ipnordic.

Det er en kæmpe hjælp for os, at telefonien nu er mere automatiseret og effektiv – og at vi samtidig har adgang til lynhurtig support, når vi har brug for hjælp. Det har betydet en verden til forskel for os, som tidligere har været vant til at hænge i lange telefonkøer og føle at vi spildte rigtig meget kostbar tid på at få løst tekniske ønsker og udfordringer.

Jeg anbefaler ipnordic til alle mine lægekolleger – og andre klinikker i det hele taget! Vi har alt for længe været vant til at have et telefonisystem som aldrig rigtig spillede.

Desuden er det fantastisk at vi ikke skal bruge en masse tid på at slå op i en manual, som vi alligevel ikke forstår. Vi ringer bare til ipnordic og så hjælper de os straks i gang.

Kort sagt: Vi er meget glade for skiftet til ipnordic – dét skulle vi have gjort for mange år siden.”
Jesper Jangaard
Læge hos Als Lægeklinik

DET SIGER VORES KUNDER

VetFamily
Avedøre Dyreklinik

"Store udfordringer med vores tidligere – og ellers mangeårige – teleudbyder endte med at gøre os stærkt motiverede til at skifte teleselskab. Vi syntes, at vi betalte for meget for vores gamle løsning i forhold til, hvad vi fik, og samtidig virkede det som om, at dedikationen overfor en ellers fast kunde ikke rigtig var til stede.

Vi trængte derfor til at gå nye veje og valgte ipnordic på baggrund af gode anbefalinger fra kolleger i dyrlægebranchen. Skiftet forløb nemt og vi er fortsat meget tilfredse med både løsning og service.

Vi oplever altid et meget venligt og redeligt team hos ipnordic. Man føler sig velkommen, når man ringer og medarbejderne virker oprigtigt interesserede i, at vi har en god løsning og får en venlig og effektiv betjening.

Og hos ipnordic kan det lade sig gøre at komme hurtigt igennem til en medarbejder, som ved, hvad man taler eller beder om – og kan løse det hurtigt. Det er en kæmpe hjælp for os, at vi ikke ender i en masse viderestillinger, når vi har travlt og brug for hurtig handling."
Lars Bistrup
Chefdyrlæge hos
VetFamily Avedøre Dyreklinik

VetFamily
Avedøre Dyreklinik

"Store udfordringer med vores tidligere – og ellers mangeårige – teleudbyder endte med at gøre os stærkt motiverede til at skifte teleselskab. Vi syntes, at vi betalte for meget for vores gamle løsning i forhold til, hvad vi fik, og samtidig virkede det som om, at dedikationen overfor en ellers fast kunde ikke rigtig var til stede.

Vi trængte derfor til at gå nye veje og valgte ipnordic på baggrund af gode anbefalinger fra kolleger i dyrlægebranchen. Skiftet forløb nemt og vi er fortsat meget tilfredse med både løsning og service.

Vi oplever altid et meget venligt og redeligt team hos ipnordic. Man føler sig velkommen, når man ringer og medarbejderne virker oprigtigt interesserede i, at vi har en god løsning og får en venlig og effektiv betjening.

Og hos ipnordic kan det lade sig gøre at komme hurtigt igennem til en medarbejder, som ved, hvad man taler eller beder om – og kan løse det hurtigt. Det er en kæmpe hjælp for os, at vi ikke ender i en masse viderestillinger, når vi har travlt og brug for hurtig handling."
Lars Bistrup
Chefdyrlæge hos
VetFamily Avedøre Dyreklinik

DET SIGER VORES KUNDER

Harald Tandlægehuset

"Vi er blevet langt mere effektive og nærværende. At den pågældende patients journal automatisk kommer frem på skærmen, når vedkommende ringer ind, er en stor praktisk gevinst for os. Det har givet os en betydelig tidsbesparelse, at klinikassistenterne straks ved hvem de taler med.

Det betyder at ekspeditionen er kortet ned med i hvert fald 1 minut, og det betyder meget, når mange patienter ringer ind på samme tid. Der er ingen tvivl om, at vores service er forbedret, og at den samtidig er mere personlig end tidligere, fordi klinikassistenterne straks kender patientens navn og historik, når vedkommende ringer ind. Ofte ved klinikassistenten endda hvad henvendelsen drejer sig om inden patienten fortæller det.

En nordjysk kollega anbefalede mig at ringe til ipnordic, og det er jeg glad for at jeg gjorde. Jeg giver gerne anbefalingen videre til mine kolleger i tandlægebranchen."

Bo Lisbjerg
Tandlæge, Harald Tandlægehuset Kolding

Harald Tandlægehuset

Vi er blevet langt mere effektive og nærværende. At den pågældende patients journal automatisk kommer frem på skærmen, når vedkommende ringer ind, er en stor praktisk gevinst for os. Det har givet os en betydelig tidsbesparelse, at klinikassistenterne straks ved hvem de taler med.

Det betyder at ekspeditionen er kortet ned med i hvert fald 1 minut, og det betyder meget, når mange patienter ringer ind på samme tid. Der er ingen tvivl om, at vores service er forbedret, og at den samtidig er mere personlig end tidligere, fordi klinikassistenterne straks kender patientens navn og historik, når vedkommende ringer ind. Ofte ved klinikassistenten endda hvad henvendelsen drejer sig om inden patienten fortæller det.

En nordjysk kollega anbefalede mig at ringe til ipnordic, og det er jeg glad for at jeg gjorde. Jeg giver gerne anbefalingen videre til mine kolleger i tandlægebranchen.

Bo Lisbjerg
Tandlæge, Harald Tandlægehuset Kolding

DET SIGER VORES KUNDER

Havekompagniet

"Vi er meget tilfredse med ipnordic. Det er altid nemt at komme igennem til dem og de løser straks de opgaver, der måtte være. Vi venter ikke i en lang telefon-kø. Deres team forstår, at vi driver en virksomhed og at vi har brug for at komme hurtigt videre. Regningen er gennemskuelig og betjeningen er altid venlig og professionel.

Og så er jeg faktisk glad for, at vi ikke er bundet til kontrakter hos ipnordic – Ikke fordi jeg har lyst til at skifte, men jeg synes, at det siger meget om deres indstilling til kunderne, markedet og den service de skal yde hver dag."
Lennard Brødsgaard
Indehaver, Havekompagniet

Havekompagniet

Vi er meget tilfredse med ipnordic. Det er altid nemt at komme igennem til dem og de løser straks de opgaver, der måtte være. Vi venter ikke i en lang telefon-kø. Deres team forstår, at vi driver en virksomhed og at vi har brug for at komme hurtigt videre. Regningen er gennemskuelig og betjeningen er altid venlig og professionel.

Og så er jeg faktisk glad for, at vi ikke er bundet til kontrakter hos ipnordic – Ikke fordi jeg har lyst til at skifte, men jeg synes, at det siger meget om deres indstilling til kunderne, markedet og den service de skal yde hver dag.
Lennard Brødsgaard
Indehaver, Havekompagniet

DET SIGER VORES KUNDER

Arctic Import

"Hos ipnordic er der ingen binding. Alligevel har vi været kunde hos dem i mange år. Det har vi, fordi vi er glade for samarbejdet – og fordi ipnordic er en rigtig god samarbejdspartner, der altid leverer god service inden for aftalte deadlines. Ingen binding betyder, at de skal være skarpe til det, de laver – og dét er de!

Det er sjældent, at jeg har brug for at ringe til dem – men når jeg gør, så er det fantastisk, at der ikke går mange sekunder før telefonen bliver taget. Uanset opgavens størrelse – og selvom vores henvendelse ikke haster – er deres ekspeditionstid hurtig. Dét er bare et kæmpe plus, når man driver virksomhed."
Martin Hansen
IT- og Projektchef
Arctic Import

Arctic Import

Hos ipnordic er der ingen binding. Alligevel har vi været kunde hos dem i mange år. Det har vi, fordi vi er glade for samarbejdet – og fordi ipnordic er en rigtig god samarbejdspartner, der altid leverer god service inden for aftalte deadlines. Ingen binding betyder, at de skal være skarpe til det, de laver – og dét er de!

Det er sjældent, at jeg har brug for at ringe til dem – men når jeg gør, så er det fantastisk, at der ikke går mange sekunder før telefonen bliver taget. Uanset opgavens størrelse – og selvom vores henvendelse ikke haster – er deres ekspeditionstid hurtig. Dét er bare et kæmpe plus, når man driver virksomhed.
Martin Hansen
IT- og Projektchef
Arctic Import

DET SIGER VORES KUNDER

Viabiler

"Vi er mere end tilfredse med samarbejdet med ipnordic.

At have telefoni hos ipnordic handler jo om mere end blot telefoni, der virker; Teamet holder os i hånden hele vejen og er altid klar på at hjælpe os videre i en travl arbejdsdag.

Uanset hvad vi ønsker hos ipnordic, bliver det løst uden problemer. Jeg behøver ikke selv at kende løsningen på mit behov; det hjælper de mig med. De behandler os utrolig godt, lytter til os – og så er deres høje kundeserviceniveau virkelig inspirerende!

Når vi bliver kontaktet af andre teleudbydere, har vi ikke behov for at tale med dem, for ipnordic får alle vores stjerner."
Jill Rikke Strand
Kundecenterchef, Viabiler

Viabiler

Vi er mere end tilfredse med samarbejdet med ipnordic.

At have telefoni hos ipnordic handler jo om mere end blot telefoni, der virker; Teamet holder os i hånden hele vejen og er altid klar på at hjælpe os videre i en travl arbejdsdag.

Uanset hvad vi ønsker hos ipnordic, bliver det løst uden problemer. Jeg behøver ikke selv at kende løsningen på mit behov; det hjælper de mig med. De behandler os utrolig godt, lytter til os – og så er deres høje kundeserviceniveau virkelig inspirerende!

Når vi bliver kontaktet af andre teleudbydere, har vi ikke behov for at tale med dem, for ipnordic får alle vores stjerner.
Jill Rikke Strand
Kundecenterchef, Viabiler

DET SIGER VORES KUNDER

Apuls.dk

"Vi er super glade for samarbejdet med ipnordic. Det, de siger med at tage telefonen hurtigt – dét skal jeg love for! Den hurtige responstid har vi haft brug for SÅ mange gange – og vi bruger den også hos os selv: Vi vil yde samme gode og hurtige service til vores egne kunder.

Vi er i gang med en internationalisering af vores forretning – og dén rejse skal ipnordic naturligvis med på. De får tingene til at virke med det samme – også når vi nogle gange har bedt om nogle ”vanvittige” ting. Det ville være forfærdeligt at skulle vente for længe – og derfor er vi ovenud tilfredse med ipnordic."
Ebbe Maretty Sønderup
Direktør hos Apuls.dk

Apuls.dk

Vi er super glade for samarbejdet med ipnordic. Det, de siger med at tage telefonen hurtigt – dét skal jeg love for! Den hurtige responstid har vi haft brug for SÅ mange gange – og vi bruger den også hos os selv: Vi vil yde samme gode og hurtige service til vores egne kunder.

Vi er i gang med en internationalisering af vores forretning – og dén rejse skal ipnordic naturligvis med på. De får tingene til at virke med det samme – også når vi nogle gange har bedt om nogle ”vanvittige” ting. Det ville være forfærdeligt at skulle vente for længe – og derfor er vi ovenud tilfredse med ipnordic.
Ebbe Maretty Sønderup
Direktør hos Apuls.dk

DET SIGER VORES KUNDER

European Ambulance Service​

"Vi er meget tilfredse med vores samarbejde med ipnordic. Altid god og hurtig service samt en nem og brugervenlig app til vores telefoni.

Vi anbefaler ipnordic, så tit vi kan. Her er der virkelig tale om et teleselskab, der lytter til sine kunder."
Bjarne Christoffersen
Direktør, European Ambulance Service

European Ambulance Service

Vi er meget tilfredse med vores samarbejde med ipnordic. Altid god og hurtig service samt en nem og brugervenlig app til vores telefoni.

Vi anbefaler ipnordic, så tit vi kan. Her er der virkelig tale om et teleselskab, der lytter til sine kunder.
Bjarne Christoffersen
Direktør, European Ambulance Service

Cafe Mauritz

“Med ipnordic har vi fået en klar, samlet løsning, der giver os en masse muligheder. ipnordic kan omstille sig efter vores behov – og at vi ikke skal omstille os i forhold til ipnordic’s løsning; det er ret vigtigt for os.”

Ahmet Altinok, Medejer af Cafe Mauritz

 

Mød Ahmet i videoen herunder og hør, hvordan vores telefoniløsning har gjort det nemmere for ham at drive cafe.

DET SIGER VORES KUNDER

Freka Grafisk

"Skiftet fra vores tidligere telefoniudbyder til ipnordic har været en af de bedste beslutninger, vi nogensinde har taget. Kundeservicen er usammenlignelig høj, og det er altid nemt at komme igennem til dem, hvis vi vil have ændret noget.

Vi kommer aldrig til at bruge en anden udbyder end ipnordic og anbefaler dem gladeligt til alle."
Stine Marie Kristensen
Kreativ direktør hos Freka Grafisk

Freka Grafisk

Skiftet fra vores tidligere telefoniudbyder til ipnordic har været en af de bedste beslutninger, vi nogensinde har taget. Kundeservicen er usammenlignelig høj, og det er altid nemt at komme igennem til dem, hvis vi vil have ændret noget.

Vi kommer aldrig til at bruge en anden udbyder end ipnordic og anbefaler dem gladeligt til alle.
Stine Marie Kristensen
Kreativ direktør hos Freka Grafisk

DET SIGER VORES KUNDER

Torpsgaard Erhvervsrengøring

"Vi har prøvet flere forskellige teleselskaber gennem årene – store som små. Fælles for mange af dem har været, at vi har skulle bruge rigtig meget af vores EGEN tid på at følge op – blot for at få svar på vores henvendelser.

Derfor er vi meget tilfredse med ipnordic. De har styr på tingene og ved, at erhvervstelefoni bare skal spille. De forstår, at vores tid er kostbar og at vi helst vil bruge den på vores kunder. De ringer endda til os en gang imellem – blot for at høre, hvordan det går. Det oplever vi ikke andre steder.

Desuden er vi meget glade for ipnordic app’en, som er brugervenlig og en stor hjælp i vores hverdag. Det er bare fedt, at vi nemt kan se, hvad der sker på alle vores telefonlinjer; hvem ringer til hvem, styre telefonkøer og aflaste hinanden, når der er brug for det."
Kasper Torpsgaard
Partner, Torpsgaard Erhvervsrengøring

Torpsgaard Erhvervsrengøring​

Vi har prøvet flere forskellige teleselskaber gennem årene – store som små. Fælles for mange af dem har været, at vi har skulle bruge rigtig meget af vores EGEN tid på at følge op – blot for at få svar på vores henvendelser.

Derfor er vi meget tilfredse med ipnordic. De har styr på tingene og ved, at erhvervstelefoni bare skal spille. De forstår, at vores tid er kostbar og at vi helst vil bruge den på vores kunder. De ringer endda til os en gang imellem – blot for at høre, hvordan det går. Det oplever vi ikke andre steder.

Desuden er vi meget glade for ipnordic app’en, som er brugervenlig og en stor hjælp i vores hverdag. Det er bare fedt, at vi nemt kan se, hvad der sker på alle vores telefonlinjer; hvem ringer til hvem, styre telefonkøer og aflaste hinanden, når der er brug for det.
Kasper Torpsgaard
Partner, Torpsgaard Erhvervsrengøring

DET SIGER VORES KUNDER

Lægehuset Havnepladsen

"Telefoni hos ipnordic er enkelt, fleksibelt og funktionelt – og letter mange arbejdsgange. Vi fik fra dag 1 et fleksibelt og velfungerende system. Muligheden for CPR-opslag letter mange arbejdsrutiner og gør os i stand til at yde patienterne en mere præcis og nærværende service.

Ved lukning for ferie og kurser er det også nemt og dejligt at kunne ringe og bestille telefonsvarer med henvisning til en vikar. I øvrigt uden ekstraomkostninger. Tidligere skulle vi betale, hver gang der skulle oprettes nye beskeder. Kø-funktion og oversigter bruges ikke meget i vores praksis, men jeg kan forestille mig, at det vil være en nyttig funktion i større lægehuse.

Vi oplever topservice, en fornuftig økonomi og ingen kontraktlige bindinger – og jeg anbefaler på det varmeste ipnordic til alle mine kolleger i branchen."

Niels Jakob Kragh
Alment praktiserende læge
Lægehuset Havnepladsen

Lægehuset Havnepladsen

Telefoni hos ipnordic er enkelt, fleksibelt og funktionelt – og letter mange arbejdsgange. Vi fik fra dag 1 et fleksibelt og velfungerende system. Muligheden for CPR-opslag letter mange arbejdsrutiner og gør os i stand til at yde patienterne en mere præcis og nærværende service.

Ved lukning for ferie og kurser er det også nemt og dejligt at kunne ringe og bestille telefonsvarer med henvisning til en vikar. I øvrigt uden ekstraomkostninger. Tidligere skulle vi betale, hver gang der skulle oprettes nye beskeder. Kø-funktion og oversigter bruges ikke meget i vores praksis, men jeg kan forestille mig, at det vil være en nyttig funktion i større lægehuse.

Vi oplever topservice, en fornuftig økonomi og ingen kontraktlige bindinger – og jeg anbefaler på det varmeste ipnordic til alle mine kolleger i branchen.

Niels Jakob Kragh
Alment praktiserende læge
Lægehuset Havnepladsen

DET SIGER VORES KUNDER

Espe Møbler

"Vi er rigtig glade for ipnordic, fordi deres telefoni bare fungerer, og fordi deres service altid er hurtig og hjælpsom."
Ulrich Rasmussen
Indehaver af Espe Møbler

Espe Møbler

Vi er rigtig glade for ipnordic, fordi deres telefoni bare fungerer, og fordi deres service altid er hurtig og hjælpsom.
Ulrich Rasmussen
Indehaver af Espe Møbler

DET SIGER VORES KUNDER

Georg Fischer A/S

"Hos ipnordic virker det bare – og deres team er altid venlige. Hér får man hurtig hjælp, bliver taget godt imod og føler ikke, at man forstyrrer.

Det er meget enkelt at være kunde: Vi ringer på ét nummer og opkaldet bliver besvaret med det samme. Vi skal ikke igennem en lang telefonmenu med mange tastemuligheder, hvor man nemt glemmer sine muligheder og må starte forfra. Med ipnordic er man hurtigt videre, og dét er altafgørende, når man driver en virksomhed.

Vi takker pænt nej til andre teleselskaber, når de ringer til os. Vi tror simpelthen ikke, at det kan gøres bedre."
Jan Zaremba
Marketing Manager,
Georg Fischer A/S

Georg Fischer A/S

Hos ipnordic virker det bare – og deres team er altid venlige. Hér får man hurtig hjælp, bliver taget godt imod og føler ikke, at man forstyrrer.

Det er meget enkelt at være kunde: Vi ringer på ét nummer og opkaldet bliver besvaret med det samme. Vi skal ikke igennem en lang telefonmenu med mange tastemuligheder, hvor man nemt glemmer sine muligheder og må starte forfra. Med ipnordic er man hurtigt videre, og dét er altafgørende, når man driver en virksomhed.

Vi takker pænt nej til andre teleselskaber, når de ringer til os. Vi tror simpelthen ikke, at det kan gøres bedre.
Jan Zaremba
Marketing Manager,
Georg Fischer A/S

DET SIGER VORES KUNDER

Middelfart Sparekasse

"Hurtigt fik vi indtryk af en total telefonileverandør, hvor der tilmed ikke er nogen fast binding. Vi ser en fordel ved at være en relativ stor kunde ved en mindre leverandør, da god og hurtig service er afgørende for os. Det er nemt at komme igennem; telefonen bliver taget hver gang, og der er en stor velvillighed til at hjælpe.

Vores samarbejde med ipnordic er baseret på gensidig tillid og ingen binding – og vores samarbejde fortsætter, så længe begge parter er tilfredse. Det virker grundlæggende sundt for os."
Kim Bjørn Kristensen
IT-Chef hos Middelfart Sparekasse

Middelfart Sparekasse

Hurtigt fik vi indtryk af en total telefonileverandør, hvor der tilmed ikke er nogen fast binding. Vi ser en fordel ved at være en relativ stor kunde ved en mindre leverandør, da god og hurtig service er afgørende for os. Det er nemt at komme igennem; telefonen bliver taget hver gang, og der er en stor velvillighed til at hjælpe.

Vores samarbejde med ipnordic er baseret på gensidig tillid og ingen binding – og vores samarbejde fortsætter, så længe begge parter er tilfredse. Det virker grundlæggende sundt for os.
Kim Bjørn Kristensen
IT-Chef hos Middelfart Sparekasse

DET SIGER VORES KUNDER

Nielsen Electric A/S

"ipnordic er et uundværligt værktøj i vores daglige drift og administration. Vi har fået en tydelig og direkte kommunikation med vores kunder – og så er det rart, at vi nemt kan definere vores velkomsthilsen på telefonen samt selv slå vagtordning til og fra uden for vores normale åbningstider.

Derudover er det nemt for vores kunder at komme i kontakt med den ønskede medarbejder, hvilket gør ventetiden kortere og dialogen mere effektiv. Det er med til at sikre, at vi hos Nielsen Electric A/S yder en præcis og personlig service."
Morten Langløkke
Autoriseret elinstallatør
hos Nielsen Electric A/S

Nielsen Electric A/S

ipnordic er et uundværligt værktøj i vores daglige drift og administration. Vi har fået en tydelig og direkte kommunikation med vores kunder – og så er det rart, at vi nemt kan definere vores velkomsthilsen på telefonen samt selv slå vagtordning til og fra uden for vores normale åbningstider.

Derudover er det nemt for vores kunder at komme i kontakt med den ønskede medarbejder, hvilket gør ventetiden kortere og dialogen mere effektiv. Det er med til at sikre, at vi hos Nielsen Electric A/S yder en præcis og personlig service.
Morten Langløkke
Autoriseret elinstallatør
hos Nielsen Electric A/S

DET SIGER VORES KUNDER

Advokat Tom Askholm

"Vi havde brug for en hurtig, velfungerende og kosteffektiv løsning i stedet for vores daværende telefoniløsning. Hos ipnordic har vi fundet det hele – og mere til!

Det kan godt være, at ipnordic er vokset, siden vi blev kunde hos dem. Men i dagligdagen virker ipnordic stadig som en virksomhed i vores nærområde – personlig og kundevenlig! Hos ipnordic bliver vi taget seriøst – og de hjælper os fx løbende med gode forslag til automatiske telefonbeskeder indtalt af deres team – endda gratis. Hvem kan sige nej til det i en travl hverdag?

Vi er meget tilfredse med ipnordic. Af og til ringer de endda blot for at høre, om alt fungerer, som det skal – og det helt uden forsøg på at sælge mere."
Tom Askholm
Advokatfirmaet Askholm

Advokat Tom Askholm

Vi havde brug for en hurtig, velfungerende og kosteffektiv løsning i stedet for vores daværende telefoniløsning. Hos ipnordic har vi fundet det hele – og mere til!

Det kan godt være, at ipnordic er vokset, siden vi blev kunde hos dem. Men i dagligdagen virker ipnordic stadig som en virksomhed i vores nærområde – personlig og kundevenlig! Hos ipnordic bliver vi taget seriøst – og de hjælper os fx løbende med gode forslag til automatiske telefonbeskeder indtalt af deres team – endda gratis. Hvem kan sige nej til det i en travl hverdag?

Vi er meget tilfredse med ipnordic. Af og til ringer de endda blot for at høre, om alt fungerer, som det skal – og det helt uden forsøg på at sælge mere.
Tom Askholm
Advokatfirmaet Askholm

Nellemann Aarhus

“Vi har fået nem telefoni med god support hos ipnordic. Det er alfa og omega at tingene fungerer hos os – og det gør det med ipnordic.”

Jørgen Gravgaard, administrerende direktør for bilforhandleren Nellemann

 

I videoen herunder kan du høre mere om, hvilken betydning vores telefoniløsning har haft for Nellemann.

DET SIGER VORES KUNDER

Ingvald Christensen

"Vi har været kunde hos ipnordic siden 2014 – og dér hvor ipnordic virkelig vinder er, at de tager telefonen med det samme.
Deres support er simpelthen så god, og de løser alle vores ønsker på kort tid.

Telefoni skal jo bare virke og derfor er vi meget tilfredse med ipnordic. Det er desuden fedt, at man via ipnordic app’en kan aflaste sine kolleger ved at omstille telefonerne efter behov.

Når vi bliver kontaktet af andre teleudbydere, og jeg nævner at vi har ipnordic, giver de nærmest op på forhånd.

Jeg anbefaler gerne ipnordic så ofte jeg kan."
Jesper Christensen
Ingvald Christensen A/S Maskinfabrik

Ingvald Christensen

Vi har været kunde hos ipnordic siden 2014 – og dér hvor ipnordic virkelig vinder er, at de tager telefonen med det samme.
Deres support er simpelthen så god, og de løser alle vores ønsker på kort tid.

Telefoni skal jo bare virke og derfor er vi meget tilfredse med ipnordic. Det er desuden fedt, at man via ipnordic app’en kan aflaste sine kolleger ved at omstille telefonerne efter behov.

Når vi bliver kontaktet af andre teleudbydere, og jeg nævner at vi har ipnordic, giver de nærmest op på forhånd.

Jeg anbefaler gerne ipnordic så ofte jeg kan.
Jesper Christensen
Ingvald Christensen A/S Maskinfabrik

DET SIGER VORES KUNDER

Din Mobile Hørelse

"Der var ingen dækning ved vores tidligere teleselskab. De lovede os guld og grønne skove, og undskyldte det med, at der ingen 4G var i Tinglev. Det blev aldrig bedre.

Derfor valgte vi at gå nye veje og finde et teleselskab med bedre dækning. Det fik vi hos ipnordic!"
Ragner Nielsen
Indehaver af Din Mobile Hørelse

Din Mobile Hørelse

Der var ingen dækning ved vores tidligere teleselskab. De lovede os guld og grønne skove, og undskyldte det med, at der ingen 4G var i Tinglev. Det blev aldrig bedre.

Derfor valgte vi at gå nye veje og finde et teleselskab med bedre dækning. Det fik vi hos ipnordic!
Ragner Nielsen
Indehaver af Din Mobile Hørelse

DET SIGER VORES KUNDER

Tuemosegård
Vin & Honning

"Vores skifte til ipnordic var fuldstændig problemfrit og samarbejdet har givet os en solid besparelse på vores telefonregning.

ipnordic’s medarbejdere er innovative og proaktive, og de kommer med mange gode forslag til løsninger, som gør vores arbejde nemmere og mere effektivt. Har vi behov for at kontakte ipnordic via mail eller telefon, er der altid hurtigt svar. Det er en fornøjelse at være kunde, og vi føler os altid håndbåret og hjulpet af de dygtigste og sødeste medarbejdere, man kan tænke sig.

Vi bliver regelmæssigt ringet op af en ipnordic-medarbejder, der spørger, om alt er, som det skal være. Vi har ingen andre samarbejdspartnere, der gør det så grundigt og flot som ipnordic. Det viser en servicemindedhed langt ud over det sædvanlige. Vi giver ipnordic vores bedste anbefalinger."
Ingrid & Simon Simonsen
Indehavere, Tuemosegård Vin & Honning

Tuemosegård Vin & Honning

Vores skifte til ipnordic var fuldstændig problemfrit og samarbejdet har givet os en solid besparelse på vores telefonregning.

ipnordic’s medarbejdere er innovative og proaktive, og de kommer med mange gode forslag til løsninger, som gør vores arbejde nemmere og mere effektivt. Har vi behov for at kontakte ipnordic via mail eller telefon, er der altid hurtigt svar. Det er en fornøjelse at være kunde, og vi føler os altid håndbåret og hjulpet af de dygtigste og sødeste medarbejdere, man kan tænke sig.

Vi bliver regelmæssigt ringet op af en ipnordic-medarbejder, der spørger, om alt er, som det skal være. Vi har ingen andre samarbejdspartnere, der gør det så grundigt og flot som ipnordic. Det viser en servicemindedhed langt ud over det sædvanlige. Vi giver ipnordic vores bedste anbefalinger
Ingrid & Simon Simonsen
Indehavere, Tuemosegård Vin & Honning

DET SIGER VORES KUNDER

Hornvarefabrikken

"Vi har været kunde hos ipnordic i mange år – og det er pga. deres høje service og hurtige respons.

ipnordic er aldrig længere væk end et opkald."
Sara Bruun Buch
Indehaver af Hornvarefabrikken

Hornvarefabrikken

Vi har været kunde hos ipnordic i mange år – og det er pga. deres høje service og hurtige respons.

ipnordic er aldrig længere væk end et opkald.
Sara Bruun Buch
Indehaver af Hornvarefabrikken

DET SIGER VORES KUNDER

Kaffe Lars

"Vores samarbejde med ipnordic startede i 2019. Vi havde brug for en hurtig og fleksibel telefoniløsning, der nemt kunne udvides i takt med vores vækst, og vi faldt for ipnordic’s filosofi om ingen binding. Det vil sige, at vi er kunde hos ipnordic af lyst – og ikke fordi vi er bundet til en kontrakt.

ipnordic’s team er utrolig løsningsorienteret. Når vi kontakter dem med et ønske eller en ændring, bliver det hurtig effektueret, og det betyder, at vi kan give vores kunder lige præcis dén telefonoplevelse, de efterspørger."
Lars Nygaard Nielsen
Ejer, Kaffe Lars A/S

Kaffe Lars

Vores samarbejde med ipnordic startede i 2019. Vi havde brug for en hurtig og fleksibel telefoniløsning, der nemt kunne udvides i takt med vores vækst, og vi faldt for ipnordic’s filosofi om ingen binding. Det vil sige, at vi er kunde hos ipnordic af lyst – og ikke fordi vi er bundet til en kontrakt.

ipnordic’s team er utrolig løsningsorienteret. Når vi kontakter dem med et ønske eller en ændring, bliver det hurtig effektueret, og det betyder, at vi kan give vores kunder lige præcis dén telefonoplevelse, de efterspørger.
Lars Nygaard Nielsen
Ejer, Kaffe Lars A/S

DET SIGER VORES KUNDER

Autohuset Fyn

"Jeg vil klart anbefale alle erhvervsdrivende – store som små – at få ipnordic som samarbejdspartner. Alle vores afdelinger har telefoni hos ipnordic, og vi er meget glade for samarbejdet. ipnordic har en supergod support, som altid er nemme at få fat på og som hurtigt hjælper os – uanset, hvad vi har brug for.

Som virksomhed er vi jo meget afhængige af vores telefoni. Derfor er det vigtigt for os, at vi har en stabil og tillidsfuld teleudbyder, som leverer den helt rigtige løsning til os og sørger for, at vores telefoner aldrig er nede."
Mark Miari
Værkstedschef hos Autohuset Fyn

Autohuset Fyn

Jeg vil klart anbefale alle erhvervsdrivende – store som små – at få ipnordic som samarbejdspartner. Alle vores afdelinger har telefoni hos ipnordic, og vi er meget glade for samarbejdet. ipnordic har en supergod support, som altid er nemme at få fat på og som hurtigt hjælper os – uanset, hvad vi har brug for.

Som virksomhed er vi jo meget afhængige af vores telefoni. Derfor er det vigtigt for os, at vi har en stabil og tillidsfuld teleudbyder, som leverer den helt rigtige løsning til os og sørger for, at vores telefoner aldrig er nede.
Mark Miari
Værkstedschef hos Autohuset Fyn

DET SIGER VORES KUNDER

VetGruppen

"I samarbejde med ipnordic tilbyder vi vores klinikker en stabil og kundevenlig telefoni samt en landsdækkende callcenter-løsning.

Det er vigtigt for vores dyreklinikker aldrig at miste kald, og dét undgår vi med ipnordic: Uanset hvornår man ringer til vores klinikker, bliver man altid mødt af vores uddannede personale, som giver en tryg og personlig hjælp. Vi ved jo selv, hvor frustrerende det er at vente i en telefon-kø, når man har akut brug for hjælp – eller bare vil hurtigt videre.

Derfor er vi meget tilfredse med ipnordic. De giver vores klinikker en professionel og tilpasset løsning. Derudover yder deres team den bedste service og er altid nemme at få fat på."
Alice Thisted
VetSupport, VetGruppen

VetGruppen

I samarbejde med ipnordic tilbyder vi vores klinikker en stabil og kundevenlig telefoni samt en landsdækkende callcenter-løsning.

Det er vigtigt for vores dyreklinikker aldrig at miste kald, og dét undgår vi med ipnordic: Uanset hvornår man ringer til vores klinikker, bliver man altid mødt af vores uddannede personale, som giver en tryg og personlig hjælp. Vi ved jo selv, hvor frustrerende det er at vente i en telefon-kø, når man har akut brug for hjælp – eller bare vil hurtigt videre.

Derfor er vi meget tilfredse med ipnordic. De giver vores klinikker en professionel og tilpasset løsning. Derudover yder deres team den bedste service og er altid nemme at få fat på.
Alice Thisted
VetSupport, VetGruppen

DET SIGER VORES KUNDER

Volkswagen Service

"Med ipnordic har vi fået et super fleksibelt system, der uge for uge kan tilpasses vores nye ideer og udfordringer. Vores kunder har ganske enkelt altid let adgang til information og kontakt til vore medarbejdere. Det er et kæmpe aktiv for en virksomhed som vores.

ipnordic er hurtige, kompetente og altid løsningsorienterede, hvilket er vigtigt. Min tålmodighed rækker ikke langt, hvis teknikken driller. Den har dog ikke været på nogen hård prøve endnu.

Skiftet til ipnordic husker jeg som en helt gnidningsløs proces. ipnordic’s teknikere dukkede op, og i løbet af få timer havde de hele systemet oppe at køre. Vi havde hul igennem til vores kunder under stort set hele processen, så jeg tror ikke at de bemærkede overgangen.

Jeg anbefaler gerne ipnordic til mine kolleger i bilbranchen."

Brian Holm
Indehaver, Volkswagen Service Faaborg

Volkswagen Service Faaborg

Med ipnordic har vi fået et super fleksibelt system, der uge for uge kan tilpasses vores nye ideer og udfordringer. Vores kunder har ganske enkelt altid let adgang til information og kontakt til vore medarbejdere. Det er et kæmpe aktiv for en virksomhed som vores.

ipnordic er hurtige, kompetente og altid løsningsorienterede, hvilket er vigtigt. Min tålmodighed rækker ikke langt, hvis teknikken driller. Den har dog ikke været på nogen hård prøve endnu.

Skiftet til ipnordic husker jeg som en helt gnidningsløs proces. ipnordic’s teknikere dukkede op, og i løbet af få timer havde de hele systemet oppe at køre. Vi havde hul igennem til vores kunder under stort set hele processen, så jeg tror ikke at de bemærkede overgangen.

Jeg anbefaler gerne ipnordic til mine kolleger i bilbranchen.

Brian Holm
Indehaver, Volkswagen Service Faaborg

DET SIGER VORES KUNDER

Herning Turist

"En af grundene til, at vi valgte ipnordic var, at de ikke har binding på deres produkt. Det betyder at de skal bevise deres værd hver dag. ipnordic hjalp os meget i overgangen fra vores tidligere udbyder, og vi havde ingen nedetid på vores telefoni ved skiftet.

ipnordic’s supportere er meget venlige og løsningsorienterede – og de går langt for kunden.

Én af de bedste ting ved ipnordic er også den høje mobilitet; deres system kan tilgås fra mobile enheder via en app. Hér kan vi styre alt, og det er især godt for os chauffører, som er på landevejene hele tiden."
Ronny Gasbjerg
Daglig leder, Herning Turist

Herning Turist

En af grundene til, at vi valgte ipnordic var, at de ikke har binding på deres produkt. Det betyder at de skal bevise deres værd hver dag. ipnordic hjalp os meget i overgangen fra vores tidligere udbyder, og vi havde ingen nedetid på vores telefoni ved skiftet.

ipnordic’s supportere er meget venlige og løsningsorienterede – og de går langt for kunden.

Én af de bedste ting ved ipnordic er også den høje mobilitet; deres system kan tilgås fra mobile enheder via en app. Hér kan vi styre alt, og det er især godt for os chauffører, som er på landevejene hele tiden.
Ronny Gasbjerg
Daglig leder, Herning Turist

Vil du vide mere?

Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?