Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Telefoni til klinikker

Som klinikejer kan det være krævende – og til tider uoverskueligt – både at behandle klienter i klinikken og samtidig besvare opkald på telefonen. Hvis klienter ringer forgæves, kan du i værst fald miste dem som kunde, fordi de straks ringer videre til en anden klinik.

Med intelligent telefoni fra ipnordic opnår du en god og nærværende betjening af dine klienter samt en effektiv håndtering af tidsbestilling og telefonkonsultation. 

Telefoniløsningen er gennemtestet og installeret hos en lang række af dine branchekolleger i Danmark – og den kan naturligvis skræddersyes til lige netop din kliniks ønsker og behov.

Giv dine klienter en god oplevelse

– både på klinikken og i telefonen

Med telefoni fra ipnordic bliver der aldrig meldt optaget på din telefon – uanset hvor mange, der ringer ind samtidig. Klienter kommer altid igennem til en velkomsthilsen, og er der travlt, bliver de præsenteret for et kø-system, eller får mulighed for at lægge en besked, afhængigt af dine ønsker. Vi laver naturligvis opsætningen, så den passer til lige netop dine behov 

Vi leverer intelligent telefoni til en lang række danske klinikker:

Funktioner, der gør din arbejdsdag lettere

Herunder har vi samlet nogle eksempler på funktioner der kan lette hverdagen i din klinik og samtidig give dine klienter en god oplevelse på telefonen.

Åbningstider kan være automatisk- eller manuelt styrede (dag/nat indstilling).

Indtal din egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for dig – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle klienter mødes med en tilpasset hilsen.

Med enkelte klik på telefonen vil du selv kunne indtale travlbeskeder, kursusbeskeder, lukkebeskeder mv., så du hurtigt kan slå beskederne til og fra i klinikken. 

Med et telefonsystem fra ipnordic bliver der aldrig meldt optaget – uanset hvor mange der ringer ind på samme tid. Alle klienter kommer igennem til en velkomsthilsen, og er der travlt, kan de blive præsenteret for et køsystem, eller få mulighed for at lægge en besked, afhængigt af hvad du ønsker.

Den intelligente telefoniløsning sikrer, at du aldrig mister opkald. Med call back-funktionen kan klienten fx vælge at blive ringet op, når vedkommende er nummer 1 i køen – og det sker så ganske automatisk. 

En anden løsning er at give klienterne mulighed for at vælge ”Ring mig op”. Med denne funktion får du en mail med klientens telefonnummer og kan ringe tilbage, når du har tid.

Mulighed for valgmenu. Fx:

– Tast 1 for at aflyse din tid (klienten sendes til en telefonsvarer og lægger sin besked)
– Tast 2 for personlig betjening

Få navneopslag ved alle indkomne opkald, så personens navn, og ikke kun telefonnummeret, vises i telefonens display. Det er med til at sikre en hurtig identifikation og dermed en mere personlig imødekommenhed.

Mulighed for integration med journalsystemer, så klientens journal automatisk vises på computerskærmen, når vedkommende ringer til dig.

Vi har integration til bl.a. Cliniccare, Complimenta, Etera, KirCACS, Multimed, MyClinic, Xdont,  m.fl.

Vores grafiske omstillingsbord Communicator giver dig nem mulighed for at slå beskeder til og fra samt se hvor mange der venter i kø. Læs mere om Communicator

Vælg om du ønsker at ringe ud fra din mobil med dit mobilnummer eller med dit hovednummer.

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

DIN MOBILE HØRELSE

Høreklinikken, der fik bedre telefoni

“Der var ingen dækning ved vores tidligere teleselskab. De lovede os guld og grønne skove, og undskyldte det med, at der ingen 4G var i Tinglev. Det blev aldrig bedre. Derfor valgte vi at gå nye veje og finde et teleselskab med bedre dækning.

Når vi kobler op hos kunderne, så fungerer det bare, og det er virkelig rart, for nu undgår vi pinlige situationer, hvor vi skal undskylde overfor kunden, fordi udstyret og opkoblingen driller.”

Ragner Nielsen, Indehaver af Din Mobile Hørelse

DIN MOBILE HØRELSE

Høreklinikken, der fik bedre telefoni

“Der var ingen dækning ved vores tidligere teleselskab. De lovede os guld og grønne skove, og undskyldte det med, at der ingen 4G var i Tinglev. Det blev aldrig bedre. Derfor valgte vi at gå nye veje og finde et teleselskab med bedre dækning.

Når vi kobler op hos kunderne, så fungerer det bare, og det er virkelig rart, for nu undgår vi pinlige situationer, hvor vi skal undskylde overfor kunden, fordi udstyret og opkoblingen driller.”

Ragner Nielsen, Din Mobile Hørelse

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.

Trådløse telefoner og headsets

Med trådløs hardware bliver kommunikationen mere fleksibel og mobil, da du kan tage telefonsamtalen med dig uanset hvor du befinder dig.

Den trådløse Snom M90 er designet specifikt til sundhedsbranchen.
Telefonen har både panikknap, vibrationsalarm, høj batteritid samt antibakteriel overflade. Derudover er den bygget til både lave og høje temperaturer (-10° til 55°). 

SEKRETÆRSERVICE

Hvem tager telefonen, når du har travlt?

– Vi kan gøre det for dig!

Hvis du ikke ønsker, at klienterne mødes af en telefonsvarer, tilbyder vi sekretærservice i dagtimerne, som et supplerende produkt. For dig betyder det, at en sekretær hos os besvarer dine opkald, når du ikke selv har mulighed for det. 

Det er en nem måde at bevare en god og personlig service overfor dine klienter.

SEKRETÆRSERVICE

Hvem tager telefonen, når du har travlt?

– Vi kan gøre det for dig!

Hvis du ikke ønsker, at klienterne mødes af en telefonsvarer, tilbyder vi sekretærservice i dagtimerne, som et supplerende produkt. For dig betyder det, at en sekretær hos os besvarer dine opkald, når du ikke selv har mulighed for det. 

Det er en nem måde at bevare en god og personlig service overfor dine klienter.