Mini Mobilomstilling

For erhvervsdrivende, der ikke altid er på kontoret, kan en mobilomstilling være en vigtig del af teleløsningen.

Hos ipnordic har vi to versioner af mobilomstilling. På den måde kan vi imødekomme jeres ønsker og behov, og tilpasse omstillingen til lige præcis jeres virksomhed.

ipnordic mobil PBX er 100% skalerbart og mobilomstillingen kan udvides med præcis det antal brugere, I har behov for.

 

Vælg den mobilomstilling, der passer til jeres behov

Vi tilbyder to forskellige mobilomstillinger alt afhængig af virksomhedens behov.

Vores Mini Mobilomstilling indeholder de helt basale omstillingsfunktioner,
mens den almindelige Mobilomstilling har alle de funktioner, der gør det nemt og fleksibelt at besvare jeres henvendelser. 

Mini Mobilomstilling

Basale funktioner inkl. 50 timers omstilling fra hovednummer til egne mobiler

99,-

/md.

Oprettelse: 995,-
(ex. oprettelse og abonnement for det enkelte mobilnummer)

Aftaler fordrer et CVR-nummer.
Alle priser er ekskl. moms. Se handelsbetingelser

Mobilomstilling

Alle funktioner samt alle omstillinger fra hovednummer til egne mobiler

499,-

/md.

Oprettelse: 4.995,-
(ex. oprettelse og abonnement for det enkelte mobilnummer)

Aftaler fordrer et CVR-nummer.
Alle priser er ekskl. moms. Se handelsbetingelser

PRØV VORES

Mobil Communicator App

Vi har udviklet en app til både Android og iPhone, som gør det let for dig på farten.

PRØV OGSÅ VORES

Mobil Communicator App

Vi har udviklet en app til både Android og iPhone, som gør det let for dig på farten.

Mini Mobilomstilling

For virksomheder med helt basale omstillingsbehov, kan vores Mini Mobilomstilling være den ideelle løsning.

Beskeder

Jeres kunder bliver straks mødt af den samme velkendte stemme.

I kan afspille forskellige velkomstbeskeder på forskellige tidspunkter, dage og perioder, fx til frokost, efter lukketid, ved ferie og helligdage m.m.

Telefonsvareren kan bruges som en virksomheds hovedtelefonsvarer, for en afdeling, eller for et mobilnummer.

Med samme funktion som en telefonsvarer, dog med den forskel at de der ringer ikke kan lægge beskeder.

Valgmenu og omstilling

En tast selv-service, så jeres kunder sendes til den rigtige afdeling.

I kan omstille en samtale direkte (blind omstilling), eller parkere samtalen og give modtageren besked før omstillingen (ledsaget omstilling).

Kø og ventemusik

Opkald til et hovednummer kan ringe på flere mobiltelefoner efter forskellige kriterier.
Mens der ventes på svar, er der mulighed for ventemusik.

Man kan, fra sin mobil, til- og afmelde sig køen.

Intern telefoni

Hvert mobilnummer får også et lokalnummer.

I kan sætte to telefonnumre til at ringe samtidig.

Mobiltelefonen kan sættes til ”forstyr ikke”, så den ikke ringer, men fx går videre til en kollega eller en telefonsvarer.

Vil du vide mere?

Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?