Telefoni til dyrlæger

Hverdagen på din dyreklinik bliver nemmere med en skræddersyet telefoniløsning fra ipnordic. Betjeningen af klienterne bliver mere effektiv, uden at du behøver gå på kompromis med dit høje serviceniveau.

Vi har erfaring med en lang række danske dyreklinikker, og derfor kan vi opfylde de nøjagtige behov, som din klinik måtte have.

Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere

Indtal jeres egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for jer – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle kald mødes med en tilpasset hilsen.

Med et telefonsystem fra ipnordic bliver der aldrig meldt optaget – uanset hvor mange der ringer ind på samme tid. Alle klienter kommer igennem til en velkomsthilsen, og er der travlt, kan de blive præsenteret for et køsystem, eller få mulighed for at lægge en besked, afhængigt af hvad du ønsker.

Vores intelligente telefoni sikrer, at I aldrig mister opkald. I kan fx give jeres klienter mulighed for at vælge ’Ring mig op’, hvorefter I modtager en e-mail med klientens telefonnummer. Så kan I ringe tilbage, når I er ledige. I kan også få ’Call back’-funktionen, hvor klienten kan vælge at blive ringet op, når han er nummer 1 i køen – og det sker ganske automatisk.

Mulighed for integration med journalsystemer, så dyrets journal automatisk vises på computerskærmen, når klienten ringer til jer. 

Vi har integration til bl.a. Vetvision og Vettigo.

Få mere tid til den enkelte klient, og indkald klienter fra venteværelset via en knap på telefonen. Når I trykker på telefonens kaldeknap, aktiveres en højtaler i venteværelset, og I kan kalde den næste klient ind, uden at forlade konsultationsrummet.

Med vores grafiske omstillingsbord Communicator har I altid det fulde overblik over alle afdelinger, lokalnumre, køer samt kollegers aktuelle status. Læs mere om Communicator

Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge klinikkens bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.

Læs mere om ipnordic Statistik.

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

Det siger Nordfyns Dyreklinik

“Fra at være en lille brik i en stor forretning synes vi, at vi blev en betydelig kunde i en forretning, som var i vækst. Og på den måde syntes vi, at vi var i centrum på en anden måde, end hos vores sædvanlige leverandør.”

Niels Peter Jensen, Dyrlæge på Nordfyns Dyreklinik

Det siger Nordfyns Dyreklinik

“Fra at være en lille brik i en stor forretning synes vi, at vi blev en betydelig kunde i en forretning, som var i vækst. Og på den måde syntes vi, at vi var i centrum på en anden måde, end hos vores sædvanlige leverandør.”

Niels Peter Jensen, Dyrlæge på Nordfyns Dyreklinik

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.