Telefoni til dyrlæger
Hverdagen på din dyreklinik bliver nemmere med en skræddersyet telefoniløsning fra ipnordic. Betjeningen af klienterne bliver mere effektiv, uden at du behøver at gå på kompromis med dit høje serviceniveau.
Vi har erfaring med en lang række danske dyreklinikker, og derfor kan vi opfylde de nøjagtige behov, som din klinik måtte have.
Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere
Indtal jeres egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for jer – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle kald mødes med en tilpasset hilsen.
Med et telefonsystem fra ipnordic bliver der aldrig meldt optaget – uanset hvor mange der ringer ind på samme tid. Alle klienter kommer igennem til en velkomsthilsen, og er der travlt, kan de blive præsenteret for et køsystem, eller få mulighed for at lægge en besked, afhængigt af hvad du ønsker.
Vores intelligente telefoni sikrer, at I aldrig mister opkald. I kan fx give jeres klienter mulighed for at vælge ’Ring mig op’, hvorefter I modtager en e-mail med klientens telefonnummer. Så kan I ringe tilbage, når I er ledige. I kan også få ’Call back’-funktionen, hvor klienten kan vælge at blive ringet op, når han er nummer 1 i køen – og det sker ganske automatisk.
Mulighed for integration med journalsystemer, så dyrets journal automatisk vises på PC-skærmen, når klienten ringer til jer.
Vi har integration til bl.a. NovaxVet, Vetvision og Vettigo.
Få mere tid til den enkelte klient, og indkald klienter fra venteværelset via en knap på telefonen. Når I trykker på telefonens kaldeknap, aktiveres en højtaler i venteværelset, og I kan kalde den næste klient ind, uden at forlade konsultationsrummet.
Med vores grafiske omstillingsbord Communicator har I altid det fulde overblik over alle afdelinger, lokalnumre, køer samt kollegers aktuelle status. Læs mere om Communicator
Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.
Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge klinikkens bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.
Læs mere om ipnordic Statistik.
SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER
SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER
MØD VORES KUNDER
Kingos Dyreklinik
Vores kunder bliver altid mødt af en venlig velkomstbesked – og det er nemt og gratis, at få ændret i vores opsætning ved fx helligdage, travlhed og nye indtalinger. Desuden er ipnordic de hurtigste på telefonen; Den når ikke at ringe 3 gange, før vi får fat på en medarbejder og bliver hjulpet hurtigt videre.
Det kan slet ikke være bedre – og jeg anbefaler ipnordic til enhver virksomhed. Med ipnordic vælger man en loyal samarbejdspartner, hvor det er tydeligt at mærke, at de vil ens virksomhed det absolut bedste. Selvom vi er en lille klinik, får vi førsteklasses service."
MØD VORES KUNDER
Kingos Dyreklinik
Vores kunder bliver altid mødt af en venlig velkomstbesked – og det er nemt og gratis, at få ændret i vores opsætning ved fx helligdage, travlhed og nye indtalinger. Desuden er ipnordic de hurtigste på telefonen; Den når ikke at ringe 3 gange, før vi får fat på en medarbejder og bliver hjulpet hurtigt videre.
Det kan slet ikke være bedre – og jeg anbefaler ipnordic til enhver virksomhed. Med ipnordic vælger man en loyal samarbejdspartner, hvor det er tydeligt at mærke, at de vil ens virksomhed det absolut bedste. Selvom vi er en lille klinik, får vi førsteklasses service."
Opgradering og vedligeholdelse
Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.
Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.
I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.