Hotdesk

Med hotdesk får I fleksible arbejdsstationer, da I ikke er bundet til bestemte telefoner. Log på en telefon med få tryk, og vær klar til at gå i gang på et øjeblik.

En medarbejder kan således benytte sit lokalnummer på forskellige lokationer, ligesom flere medarbejdere kan dele arbejdsstation ved at logge på en telefon med egne lokalnumre – fx ved forskudte arbejdstider.

Hotdesk har selvfølgelig integration til Communicator, vores digitale omstillingsværktøj, hvorfra I kan ringe, omstille kald, tilmelde jer køer, se kollegers status mv.

Bliv flyvende med hotdesk

Hotdesk er perfekt til moderne kontorer, callcentre, hjemmearbejdspladser og virksomheder med flere lokationer – eller uden faste pladser.

Med hotdesk får I bl.a.

  • Fleksible arbejdsstationer
  • Nem betjening – log på med lokalnummer og en personlig kode
  • Alle personlige indstillinger følger automatisk med ved log in
  • Performance og statistik er knyttet til medarbejderen

Vil du vide mere?

Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?

Tag konfigurationen med

Når en medarbejder logger på en telefon med sit lokalnummer, og en personlig kode, er alle hans personlige indstillinger straks aktiveret – dvs. han har adgang til sin egen telefonbog, hans personlige funktionstaster er tilgængelige, og køtilmeldingerne er aktive. Status på telefonen er også, som da han sidst loggede af (ledig, pause osv.), og hans direkte nummer er tilsluttet.

Performance og statistik er knyttet til det enkelte lokalnummer, så antal opkald, taletid mv. registreres på den enkelte medarbejder uafhængigt af, hvilken telefon han er logget på. Log af sker med et enkelt tryk, hvorefter der ikke længere kan ringes ud fra telefonen.

Til hotdesk anbefaler vi brug af Snom D735, snom D745 eller Snom D345 bordtelefoner.