Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

INTELLIGENT TELEFONI TIL

INTELLIGENT TELEFONI TIL

Virksomheder
med 11-50 brugere

Vi er specialister inden for moderne, stabil og brugervenlig erhvervstelefoni, og hjælper dagligt både mindre og større virksomheder med, at forbedre den interne og eksterne kommunikation.

VI HAR GJORT DET NEMT FOR JER

Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere

Indtal jeres egen velkomsthilsen, så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle kald mødes med en tilpasset hilsen. Det kan også være talebeskeder om travlhed, lukket, ferie mv. Beskederne er nemme at indtale og aktivere. Vi gør det også gerne for jer.

En valgmenu er en tast-selv-service, hvor dine kunder og samarbejdspartnere sendes til de rigtige afdelinger. Eksempel: Tryk 1 for salgsafdeling, tryk 2 for bogholderi osv. Menuen kan også have undermenuer.

Funktionen bruges også på lægeklinikker, hvor patienter har mulighed for at viderestille sig, ved fx at taste 1 for læge A, 2 for læge B og derved blive sat i kø hos den ønskede læge.

Med kø-funktionen kan kald til et hovednummer ringe på flere telefoner (inkl. eksterne telefoner) efter forskellige kriterier. 

  • I kan definere i hvilken rækkefølge, I vil have telefonerne til at ringe (også eksterne telefonnumre og mobilnumre)
  • Det er let at til- eller afmelde medlemmer til køen.
  • Mens der ventes på svar, er der mulighed for, at de ventende fx. kan høre musik, valgte beskeder, reklamer, hvilket nummer man er i køen og den gennemsnitlige resterende ventetid. 

I kan omstille en samtale direkte (blind omstilling), eller parkere samtalen og give modtageren besked før omstillingen (ledsaget omstilling).

I kan manuelt aktivere en fast viderestilling på telefonen, til et nummer I vælger.

Call-back-funktionen kan være en stor hjælp, når mange ringer til jer på samme tid. Når funktionen er slået til, kan alle indkommende kald fx trykke 1 for at blive ringet op, når det er vedkommendes tur. Systemet sørger for det hele, og I undgår at kunder/klienter venter for længe på linjen.

Få navneopslag ved alle indkomne opkald, så personens navn, og ikke kun telefonnummeret, vises i telefonens display. Det er med til at sikre en hurtig identifikation af en eventuel patient, og dermed en mere personlig imødekommenhed.

Få direkte integration til jeres IT-system. Det letter håndteringen af kald og gør jeres arbejdsproces mere effektiv og samtidig mere nærværende. 

Fx når den, der ringer indtaster fx CPR-nummer eller kundenummer, identificeres vedkommende, og jeres oplysninger om personen åbnes automatisk på skærmen ved opkaldets begyndelse.

Hos ipnordic har vi bl.a. integration til Economics, XMO, Aldente og Provet Cloud (tidl. Vetvision). Kontakt os for at høre, om vi har integration til jeres IT-system. Hvis ikke, kan vi sandsynligvis lave det. 

Læs mere om, hvordan integration mellem telefoni- og IT-system gør hverdagen lettere.

Opkaldsstyring af indgående opkald på baggrund af A-nummer:

  • Opsæt landekodestyring, så vedkommende der ringer, får velkomsthilsen, valgmenu mv. på det rette sprog. I kan også styre kaldet hen til en bestemt afdeling eller medarbejder.
  • Led bestemte numre udenom køen – eller direkte til en bestemt afdeling eller medarbejder.

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge virksomhedens bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.

Læs mere om ipnordic Statistik.

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

Vi hjælper jer hele vejen

Vi ved, det er en stor beslutning at skifte teleselskab, og derfor sikrer vi, at overgangen sker hurtigt og gnidningsfrit. Det skal være let og enkelt for jer, at blive opdateret på firmaets kommunikation.

Det er vigtigt for os, at I føler tryghed i jeres valg af teleselskab, og det bestræber vores team sig på at efterleve hver eneste dag. Vi tager jer i hånden, og følger jer fra A-Z.

Hos ipnordic får I altid

Telefoni uden ventetid

24 timers support - året rundt! Vi besvarer supportopkald inden 15 sekunder.

Telefoni uden binding

Vi har et utraditionelt koncept. Vi tilbyder
telefoni uden kontraktlige bindinger.

Telefoni uden risiko

Fuld returret i en måned. Er I ikke tilfredse,
kan I fortryde inden for en måned.

Én samlet kommunikation

Hos ipnordic leverer vi alt inden for en komplet og moderne telefoniløsning, herunder også mobiltelefoni og internet 
Det betyder at I som kunde kun skal have kontakt med én udbyder. 

Se mere om vores samlede kommunikationsløsning i videoen herunder.

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.

Vi har også den helt rigtige telefoni til din virksomhed

Uanset hvad din virksomhed beskæftiger sig med, er telefonien et vigtigt og centralt værktøj i løbet af arbejdsdagen. Derfor har vi specialiseret os i skræddersyede telefoniløsninger til alle typer af virksomheder og brancher – og vi har helt sikkert også den mest optimale løsning til din virksomhed.

Ring til os i dag – og hør nærmere.