Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Telefoni til advokater

ipnordic tilbyder skræddersyede telefoniløsninger til advokater. Løsningerne tager udgangspunkt i de særlige behov og ønsker en advokatvirksomhed kan have og kan hurtigt tilpasses den aktuelle situation.

I får en kommunikationsplatform, som integrerer alle kommunikationslinjer i én samlet løsning. Systemet er bl.a. designet til at aflaste sekretærfunktionen med mulighed for åbningstider, kø-system, tastevalg, viderestillinger og meget mere. 

Det giver overblik og sikrer, at klienter aldrig ringer forgæves.

Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere

Indtal jeres egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for jer – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle kald mødes med en tilpasset hilsen.

Få navneopslag ved alle indkomne opkald, så personens navn, og ikke kun telefonnummeret, vises i telefonens display. Det er med til at sikre en hurtig identifikation af en eventuel klient, og dermed en mere personlig imødekommenhed.

Opsæt og aktiver beskedsvar ved kursus, møde, frokost eller travlhed. Beskeden er nem at ændre samt slå til og fra.

Tilpas alle interne numre med egen telefonsvarer, og modtag beskeder på telefonsvaren som e-­mail, tilsendt med en vedhæftet lydfil, som kan aflyttes på PC, tablet eller mobil.

Med vores grafiske omstillingsbord Communicator har I altid det fulde overblik over alle afdelinger, lokalnumre, køer samt kollegers aktuelle status. Læs mere om Communicator

Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Med tidsregistreringen kan I nemt dokumentere tidsforbruget på klientsamtaler over telefonen.

Læs mere om ipnordic Statistik.

Der er mulighed for lydoptagelse af samtaler.

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

Hvem kan sige nej til det?

”Vi havde brug for en hurtig, velfungerende og kosteffektiv løsning i stedet for vores daværende telefoni. Dét fandt vi hos ipnordic – og om end mere til.

Hos ipnordic føler vi, at man tager sig af os – også selvom vi er en lille virksomhed. Vi får fx løbende gode forslag til automatiske svar op til højtider og ferie – indtalt professionelt af ipnordic – og endda gratis. Hvem kan sige nej til det i en travl hverdag?”

Tom Askholm, Advokat i Randers

Hvem kan sige nej til det?

”Vi havde brug for en hurtig, velfungerende og kosteffektiv løsning i stedet for vores daværende telefoni. Dét fandt vi hos ipnordic – og om end mere til. Hos ipnordic føler vi, at man tager sig af os – også selvom vi er en lille virksomhed. Vi får fx løbende gode forslag til automatiske svar op til højtider og ferie – indtalt professionelt af ipnordic – og endda gratis. Hvem kan sige nej til det i en travl hverdag?”

Tom Askholm, Advokat i Randers

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.

Det siger jeres kolleger i branchen

“Vi kan på det varmeste anbefale ipnordic. Deres fleksible telefoniløsning til advokater har i høj grad gjort vores hverdag nemmere. Vi har ingen binding, og det stiller større krav til ipnordic om at fastholde os som kunde.”

Claus Plum, Advokat ved Advokaterne Kongevej 64 i Sønderborg

“Hos ipnordic har vi endelig fundet en samarbejdspartner, som forstår begrebet service. Kontakter du supporten med en større eller mindre udfordring, bliver du hjulpet direkte og uden at blive skubbet fra person til person. Når dette samtidig kombineres med en absolut fordelagtig pris, kan jeg kun fortryde, at vi ikke har skiftet udbyder tidligere.”

Birgit Thomsen, Advokat i Sønderborg

Det siger jeres kolleger i branchen

“Vi kan på det varmeste anbefale ipnordic. Deres fleksible telefoniløsning til advokater har i høj grad gjort vores hverdag nemmere. Vi har ingen binding, og det stiller større krav til ipnordic om at fastholde os som kunde.”

Claus Plum, Advokat ved Advokaterne Kongevej 64 i Sønderborg

“Hos ipnordic har vi endelig fundet en samarbejdspartner, som forstår begrebet service. Kontakter du supporten med en større eller mindre udfordring, bliver du hjulpet direkte og uden at blive skubbet fra person til person. Når dette samtidig kombineres med en absolut fordelagtig pris, kan jeg kun fortryde, at vi ikke har skiftet udbyder tidligere.”

Birgit Thomsen, Advokat i Sønderborg