Hos ipnordic har vi forskellige produkter og løsninger til den optimale hjemmearbejdsplads.
Med en moderne og velfungerende arbejdsstation i hjemmet øger I både trivsel, fleksibilitet og arbejdsglæde blandt jeres medarbejdere.
Ekstra mobilabonnementer
Ekstra mobilabonnementer
Med nyoprettede hjemmearbejdspladser kan der blive brug for ekstra mobilabonnementer.
Vi hjælper jer hurtigst muligt i gang og kan nemt melde medarbejdere ind i jeres ringestruktur og telefonkøer,
så firmatelefonen og omstillingen også fungerer hjemmefra.
Ekstra mobilabonnementer
Med nyoprettede hjemmearbejdspladser kan der blive brug for ekstra mobilabonnementer.
Vi hjælper jer hurtigst muligt i gang, og kan nemt melde medarbejdere ind i jeres ringestruktur og telefonkøer,
så firmatelefonen og omstillingen også fungerer hjemmefra.
Omstilling
Omstilling
Vi omstiller nemt og hurtigt jeres telefoner, hvis I har brug for en ændring i jeres ringestruktur i forbindelse med ændrede arbejdsstationer, fx hjemmearbejdspladser.
Der er mange muligheder inden for omstilling, og vi hjælper jer i mål med den helt rigtige opsætning, som passer til jeres åbningstider, arbejdsdag og behov.
Omstilling
Vi omstiller nemt og hurtigt jeres telefoner, hvis I har brug for en ændring i jeres ringestruktur i forbindelse med ændrede arbejdsstationer, fx hjemmearbejdspladser.
Der er mange muligheder inden for omstilling, og vi hjælper jer i mål med den helt rigtige opsætning, som passer til jeres åbningstider, arbejdsdag og behov.
Internet
Internet
Vi tilbyder den hurtigst mulige internetforbindelse ud fra jeres ønsker og behov på den konkrete adresse.
Internet
Vi tilbyder den hurtigst mulige internetforbindelse ud fra jeres ønsker og behov på den konkrete adresse.
ipnordic Meetings
ipnordic Meetings
Med ipnordic Meetings kan I nemt afholde videomøder, chatte samt dele skærme og filer med en eller flere mødedeltagere
– direkte i webbrowseren.
ipnordic Meetings er et godt redskab, hvis teamet ikke er fysisk samlet, men har brug for en fælles dialog – eller hvis I vil holde et hurtigt møde med kunder, klienter og andre samarbejdspartnere uden at bruge unødig tid på transport.
Gratis for alle ipnordic-kunder i 2021
ipnordic Meetings
Med ipnordic Meetings kan I nemt afholde videomøder, chatte samt dele skærme og filer med en eller flere mødedeltagere – direkte i webbrowseren.
ipnordic Meetings er et godt redskab, hvis teamet ikke er fysisk samlet, men har brug for en fælles dialog – eller hvis I vil holde et hurtigt møde med kunder, klienter og andre samarbejdspartnere uden at bruge unødig tid på transport.
Ændrede telefonbeskeder
Ændrede telefonbeskeder
Vi indtaler gratis jeres telefonbeskeder, hvis disse skal ændres, fx hvis jeres lægeklinik skal bede patienter om ikke at møde op i klinikken, hvis de har mistanke om at være smittet med COVID-19 – eller hvis jeres åbningstider har ændret sig pga. COVID-19 situationen.
Ændrede telefonbeskeder
Vi indtaler gratis jeres telefonbeskeder, hvis disse skal ændres, fx hvis jeres lægeklinik skal bede patienter om ikke at møde op i klinikken, hvis de har mistanke om at være smittet med COVID-19 – eller hvis jeres åbningstider har ændret sig pga. COVID-19 situationen.
NEM OG HURTIG HJÆLP
“Da vi alle skulle arbejde hjemmefra under COVID-19 nedlukningen af Danmark, tog vi simpelthen telefonerne ud af stikkene på kontoret, tog dem med hjem, satte dem til strøm og internet, og alt fungerede nøjagtigt, som da vi sad ved siden af hinanden på kontoret. Nemmere kunne det ikke være.”
Tom Askholm, Advokatfirmaet Askholm
NEM OG HURTIG HJÆLP
“Da vi alle skulle arbejde hjemmefra under COVID-19 nedlukningen af Danmark, tog vi simpelthen telefonerne ud af stikkene på kontoret, tog dem med hjem, satte dem til strøm og internet, og alt fungerede nøjagtigt, som da vi sad ved siden af hinanden på kontoret. Nemmere kunne det ikke være.”
Tom Askholm, Advokatfirmaet Askholm
HVIS UHELDET ER UDE:
Har I styr op risk-management på jeres telefon- og datalinjer hjemmefra?
Det er vigtigt at kunder, klienter og samarbejdspartnere altid kan komme i kontakt med jer. Vi ved, at en optimal telefonisk service er altafgørende for enhver virksomhed. Derfor har alle vores kunder 24-timers support – året rundt – med en svartid inden 15 sekunder.
Derudover tilbyder vi en failover-løsning, som sørger for at jeres telefon- og datalinje aldrig går ned.
Skulle der fx ske en kabelovergravning, går der brand i udstyr eller er I ramt af en centralfejl, sørger vores failover-løsning for at jeres telefoni automatisk skifter over på et sekundær netværk. (fx anden ADSL eller 4G). Når jeres faste primærlinje igen er stabil, skiftes der selvfølgelig automatisk retur til denne.
Vil du høre mere om vores failover-løsning?
For spørgsmål om dine databeskyttelsesrettigheder og
begæring om indsigt m.m., kontakt venligst vores DPO:
Frederik Kastoft-Davidsen
E-mail: compliance@ipnordic.dk