Communicator

Communicator er et vitalt stykke værktøj til jer, der ønsker at lette kommunikation og kundeservice i jeres virksomhed.

I får et præcist overbliksbillede af virksomhedens telefoni
– samlet i ét skærmbillede med en enkel og intuitiv brugerflade.

Funktioner i Communicator

Forskellige farveikoner viser telefonstatus for hver kollega:

  • Grøn betyder ledig
  • Rød betyder optaget eller DND (do not disturb)
  • Gul betyder at der ringes ud eller ind
  • Blå betyder pause fra køen, men direkte kald kan modtages

Alle opkald vises med telefonnummer og navn fra 118.dk.

Overblik og status over opkaldskøer, seneste opkald og i gangværende opkald.

Omstil samtaler til virksomhedens medarbejdere eller til dine kontakter.

Dagsstatistik for telefonkøen gør det let at lokalisere eventuelle flaskehalse.

ipnordic Communicator forudsætter Windows10 eller nyere

PRØV VORES

Mobil Communicator App

Vi har udviklet en app til både Android og iPhone, som gør det let for dig på farten.

PRØV OGSÅ VORES

Mobil Communicator App

Vi har udviklet en app til både Android og iPhone, som gør det let for dig på farten.

Funktioner i Communicator PRO

Communicator Pro har de samme funktioner som Communicator, men Pro-versionen indeholder også følgende:

Du kan via popup vinduer overvåge ændringer i medarbejderes telefonstatus og personstatus, så du fx får besked, når en medarbejder er ledig.

Du kan følge, om omstillede opkald bliver besvaret. Tages telefonen ikke, kan opkald automatisk komme retur til dig som receptionist.

Du kan også trække et omstillet opkald retur.

Hvis en kollega er optaget, kan du med foruddefineret sms/e-mail-skabelon hurtigt sende en besked om at ringe tilbage.

Nem ændring af din eller dine kollegers brugerstatus ved ferie, kursus og lignende. Funktionen kan også opsættes med tidsstyring.

Der er chatfunktion til intern brug.

Du kan lave dine egne genvejstaster – fx til at besvare et kald.

Der er kalenderintegration med Outlook og Gmail, så du kan se medarbejdernes aftaler.

Du kan aktivere forskellige programmer, så du kan aktivere URL opkaldsservice og ringe til klikbare telefonnumre på websider.

Med Overblik i Communicator Pro har du mulighed for at opsætte et brugerdefineret wallboard, der kan vise alle opkald samt medarbejderspecifikke statistikker eller køstatistikker live. Det er også muligt at oprette specialkonfigurerede felter, som fx kan vise top 5 over de medarbejdere, som har taget flest kald.

Denne funktion egner sig særlig godt til callcentre og kundeserviceafdelinger, hvor hurtig respons og effektivitet er vigtige parametre.

Med Omstillingsbordet i Communicator Pro får jeres receptionist det store forkromede overblik over virksomhedens aktuelle telekommunikation. De mange forskellige funktioner gør, at jeres receptionist hurtigt kan håndtere opkaldene og yde en god service. I kan fx. oprette skabelonbeskeder og trække opkald tilbage, hvis en kollega ikke svarer.

Vil du vide mere?

Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?