Sekretærservice

Sekretærservice er en simpel måde at bibeholde en god kundeservice, når I ikke selv kan tage telefonen.

Efter aftale stilles jeres telefon videre til os, og vi besvarer opkaldet, tager imod en besked og kontaktoplysninger, og sender det i en mail til jer.

Hvem tager telefonen, når I har travlt?

– Vi kan gøre det for jer!

Vi tilbyder sekretærservice i dagtimerne, hvor vi besvarer jeres opkald, når I har travlt, er på kursus, i møde eller af andre grunde er optagede. Dermed behøver jeres kunder ikke at blive mødt af en telefonsvarer, selvom I af og til ikke har mulighed for at tage telefonen. 

Har I brug for sekretærservice en enkelt gang, hver gang I er til møder eller fast hver uge, så skræddersyer vi naturligvis sekretæraftalen efter jeres behov.

Vores sekretærservice er også ideel til virksomheder, som ikke har en administrativ medarbejder til at passe telefonen. Sekretærservice kan bruges efter behov, og I bestemmer selv hvornår.

DET SIGER VORES KUNDER OM

Sekretærservice

“Vi bruger ipnordic’s sekretærservice for, at vores kunder altid bliver mødt af et menneske, når de ringer ind. Vi bruger sekretærservicen, når vi er optaget af andre kunder, snakker i telefon eller når vi hver dag har lukket mellem kl. 12 og 13. Når kunden ringer ind, venter de kortvarigt i kø, og hvis ingen af os tager telefonen, bliver opkaldet stillet videre til sekretærservicen hos ipnordic, som tager imod besked.”

Atif Awan, CEO hos Go2sweden.

DET SIGER VORES KUNDER OM

Sekretærservice

“Vi bruger ipnordic’s sekretærservice for, at vores kunder altid bliver mødt af et menneske, når de ringer ind. Vi bruger sekretærservicen, når vi er optaget af andre kunder, snakker i telefon eller når vi hver dag har lukket mellem kl. 12 og 13. Når kunden ringer ind, venter de kortvarigt i kø, og hvis ingen af os tager telefonen, bliver opkaldet stillet videre til sekretærservicen hos ipnordic, som tager imod besked.”

Atif Awan, CEO hos Go2sweden

Personlig og imødekommende

Telefonen er en del af jeres image

Telefonen er, næst efter fysisk kontakt, den nærmeste kundekontakt, de fleste virksomheder har, og telekommunikationen er derfor en væsentlig del af en virksomheds image.

Den tid jeres kunder skal vente i kø, ventemusikken, information om nummer i kø, oplevelsen af viderestillinger i virksomheden, den personlige dialog, lydkvaliteten af telefonopkaldet osv. er alt sammen med til at give en kunde et indtryk af jeres virksomhed.

Derfor kan bl.a. Sekretærservice være en god løsning for virksomheder, som trods travlhed på linjen, ønsker at håndtere alle henvendelser på den mest effektive og imødekommende måde.

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om, hvordan sekretærservice kan hjælpe jer i jeres arbejdsgange?

Hos ipnordic får I altid

Telefoni uden ventetid

24 timers support - året rundt! Vi besvarer supportopkald inden 15 sekunder.

Telefoni uden binding

Vi har et utraditionelt koncept. Vi tilbyder
telefoni uden kontraktlige bindinger.

Telefoni uden risiko

Fuld returret i en måned. Er I ikke tilfredse,
kan I fortryde inden for en måned.