Min side

Alle ipnordic kunder har adgang til Min Side, som er vores selvbetjeningstjeneste, hvor I har det fulde overblik over jeres telefoni, forbrug og statistik. Hér kan I også selv foretage forskellige ændringer i abonnement, opsætning samt indstillinger.

Loginoplysninger fås ved henvendelse til vores supportafdeling.

Min side

På Min Side finder du vores selvbetjeningstjeneste, hvor du og dine kolleger har adgang til en masse nyttig information og forskellige valgmuligheder, som I selv kan vælge til og fra.

  • Se og følg med i jeres forbrug
  • Skift abonnement og vælg tillægspakker
  • Spær og bestil simkort
  • Ændre åbningstider og køer
  • Se statistik
  • Fakturaoversigt
  • Manualer og quickstart-guides
  • Webinaroptagelser
  • Se og følg med i jeres forbrug
  • Skift abonnement og vælg tillægspakker
  • Spær og bestil simkort
  • Ændre åbningstider og køer
  • Se statistik
  • Fakturaoversigt
  • Manualer og quickstart-guides
  • Webinaroptagelser

DET SIGER VORES KUNDER OM

Min side

“Vi valgte ipnordic som samarbejdspartner primært på baggrund af overskueligheden i abonnement og i regningen, vi får tilsendt. Vi har et godt overblik over vores forbrug og bruger selvbetjeningen på ipnordic’s hjemmeside – Min Side – hvor vi kan se det hele og justere på abonnementerne. Det er rigtig nemt.”

Janni Jepsen, kundechef ved Sønderborg Forsyning

DET SIGER VORES KUNDER OM

Min side

“Vi valgte ipnordic som samarbejdspartner primært på baggrund af overskueligheden i abonnement og i regningen, vi får tilsendt. Vi har et godt overblik over vores forbrug og bruger selvbetjeningen på ipnordic’s hjemmeside – Min Side – hvor vi kan se det hele og justere på abonnementerne. Det er rigtig nemt.”

Janni Jepsen, kundechef ved Sønderborg Forsyning

Glemt adgangskode

Hvis du har glemt din adgangskode til Min side, kan du nulstille adgangskoden her.

Opsætning af ny mobil

Nogle mobiler konfigurerer ikke automatisk adgang til internet og muligheden for at sende MMS.
Derfor kan det være nødvendigt at lave opsætningen manuelt.

Klik på linket nedenfor få at finde en guide til hvordan det gøres på din mobil.

Opsætning af ny mobil

Nogle mobiler konfigurerer ikke automatisk adgang til internet og muligheden for at sende MMS. Derfor kan det være nødvendigt at lave opsætningen manuelt.

Klik på linket nedenfor få at finde en guide til hvordan det gøres på din mobil.

Guides & webinarer

Forskellige quickguides og manualer er tilgængelige for vores kunder. 

Derudover afholder vi løbende webinarer, hvor vi på kort tid giver jer en overskuelig og relevant gennemgang af vores løsninger og software – og de muligheder, som vores systemer giver jer. 

Support 24/7

Selvom I på Min Side kan finde en masse nyttig information samt selv foretage diverse ændringer, er vi altid klar på telefon 89 10 10 10, hvis I har brug for vores hjælp.