Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Telefoni til læger

Vi har udviklet en intelligent telefoniløsning, der opfylder lægehusenes specifikke behov og aflaster sekretærfunktionen, fx når der er pres på telefonlinjen mellem kl. 8.00 og 9.00. 

Løsningen tilpasses jeres behov og kan straks justeres, når I fx har behov for ændringer i opsætning og telefonbeskeder.

Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere

Det lokale lægehus har ofte telefontid mellem kl. 8.00 og 9.00, og der opstår et stort pres på telefonen, når patienter ringer for at tale med en af lægerne.

Med telefoni fra ipnordic kommer jeres patienter altid igennem til en velkomsthilsen og har selv mulighed for at viderestille sig, ved fx at taste 1 for læge A, 2 for læge B og derved blive sat i kø hos den ønskede læge.

Indtal jeres egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for jer – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle patienter mødes med en tilpasset hilsen.

Med enkelte klik på telefonen vil I selv kunne indtale travlbeskeder, kursusbeskeder, lukkebeskeder mv., så I hurtigt kan slå beskederne til og fra ude hos jer i klinikken.

Jeres patienter har mulighed for at viderestille sig – fx ved at taste 1 for læge A, 2 for læge B og derved blive sat i kø hos den ønskede læge.

Call-back-funktionen kan være en stor hjælp, når mange ringer til jer på samme tid. Når funktionen er slået til, kan alle indkommende kald fx trykke 1 for at blive ringet op, når det er vedkommendes tur. Systemet sørger for det hele, og I undgår at kunder/klienter venter for længe på linjen.

En løsning til en travl telefonlinje kan være at give patienterne mulighed for at vælge ”Ring mig op” i telefonkøen. Med denne funktion får I automatisk en mail med patientens telefonnummer og kan dermed ringe tilbage, når I har tid.

Inden patienten vælger læge, bliver vedkommende bedt om at indtaste sit CPR-nummer, som bliver verificeret og derefter præsenteret for lægen ved samtalens begyndelse.

Få navneopslag ved alle indkomne opkald, så personens navn, og ikke kun telefonnummeret, vises i telefonens display. Det er med til at sikre en hurtig identifikation af en eventuel patient, og dermed en mere personlig imødekommenhed.

Mulighed for integration med journalsystemer, så patientens journal automatisk vises på computerskærmen, når vedkommende ringer til jer. 

Vi har integration til bl.a. XMO, Novax, XMedicus, MyClinic, Xdont, EMAR, WinPLC, Clinea, Ganglion, Multimed m.fl.

Få mere tid til den enkelte patient, og indkald patienter fra venteværelset via en knap på telefonen. Når I trykker på telefonens kaldeknap, aktiveres en højtaler i venteværelset, og I kan kalde den næste patient ind, uden at forlade konsultationsrummet.

Med vores grafiske omstillingsbord Communicator har I altid det fulde overblik over alle afdelinger, lokalnumre, køer samt kollegers aktuelle status. Læs mere om Communicator

Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.

Hjælpen bør altid være inden for rækkevidde, hvis der opstår en nødsituation på klinikken. Derfor er panikknappen en funktion, som mange i branchen vælger. 

Funktionen er simpel: 
I aktiverer alarmen ved at trykke på en panikknap på telefonen, som automatisk ringer til de øvrige telefoner i klinikken, med en særlig ringetone som I selv vælger. Displayet i telefonen viser, hvor i klinikken alarmen kommer fra.

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge klinikkens bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.

Læs mere om ipnordic Statistik.

AUTOMATISK JOURNALOPSLAG

Med integration til journalsystem

Vi tilbyder integration til en lang række journalsystemer, så patientens journal automatisk vises ved opkald til jer.
Vi har integration til bl.a. XMO, Novax, XMedicus, MyClinic, Xdont, EMAR, WinPLC, Clinea, Ganglion, Multimed m.fl.

Afspil video

KUNDEREFERENCER

Det siger jeres kolleger i sundhedssektoren

“Vi fik fra dag 1 et fleksibelt og velfungerende system. Muligheden for CPR-opslag letter mange arbejdsrutiner og gør os i stand til at yde patienterne en mere præcis og nærværende service. Vi oplever topservice, en fornuftig økonomi og ingen kontraktlige bindinger – og jeg anbefaler på det varmeste ipnordic til alle kollegaer.”

Nils Jakob Kragh, Læge hos Lægehuset Havnepladsen

Det siger jeres kolleger i sundhedssektoren

“Vi fik fra dag 1 et fleksibelt og velfungerende system. Muligheden for CPR-opslag letter mange arbejdsrutiner og gør os i stand til at yde patienterne en mere præcis og nærværende service. Vi oplever topservice, en fornuftig økonomi og ingen kontraktlige bindinger – og jeg anbefaler på det varmeste ipnordic til alle kollegaer.”

Nils Jakob Kragh, Læge hos Lægehuset Havnepladsen

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

Telefoni til sundhedsvæsenet

Brug for fri tale fra fastnet?

Med ipnordic Flex kan I ringe ubegrænset fra fastnet til alle danske fastnet og mobiler.

ipnordic Flex

Fri tale fra fastnet til danske fastnet og mobiler

149,-

/md.

ipnordic Flex er en tillægspakke til dit fastnetabonnement

Aftaler fordrer et CVR-nummer.
Alle priser er ekskl. moms. Se handelsbetingelser

Hjælp jeres patienter på afstand med

ipnordic Meetings

Med ipnordic Meetings kan patient, læge og andet sundhedsfagligt personale nemt afholde konsultationen online via et tilsendt link – direkte i webbrowseren.

ipnordic Meetings

Med ipnordic Meetings kan patient, læge og andet sundhedsfagligt personale nemt afholde konsultationen online via et tilsendt link – direkte i webbrowseren.

Trådløse telefoner og headsets

Med trådløs hardware bliver kommunikationen mere fleksibel og mobil, da du kan tage telefonsamtalen med dig uanset hvor du befinder dig.

Den trådløse Snom M90 er designet specifikt til sundhedsbranchen.
Telefonen har både panikknap, vibrationsalarm, høj batteritid samt antibakteriel overflade. Derudover er den bygget til både lave og høje temperaturer (-10° til 55°). 

CALL-BACK

Undgå at patienterne venter i lange telefonkøer

Vores call-back-funktion kan være en stor hjælp i lægehuset, når mange patienter ringer ind på samme tid, fx i morgentimerne fra kl. 8.00-9.00. Med en indtalt besked om, at hvis opkaldet ikke er presserende (fx ved en receptfornyelse), kan patienten trykke 1 for at blive ringet op, når I igen er ledige. Patienten slipper nu for at sidde i den lange kø og I får tid til de patienter, som har et mere akut behov.

Når telefonerne igen er stille hos jer, vil systemet automatisk ringe op til patienterne, som har tastet 1 – i indkommende rækkefølge. Andre kolleger kan også nemt tilgå denne kø og hjælpe.

Undgå at patienterne venter i lange telefonkøer

Vores call-back-funktion kan være en stor hjælp i lægehuset, når mange patienter ringer ind på samme tid, fx i morgentimerne fra kl. 8.00-9.00. Med en indtalt besked om, at hvis opkaldet ikke er presserende (fx ved en receptfornyelse), kan patienten trykke 1 for at blive ringet op, når I igen er ledige. Patienten slipper nu for at sidde i den lange kø og I får tid til de patienter, som har et mere akut behov.

Når telefonerne igen er stille hos jer, vil systemet automatisk ringe op til patienterne, som har tastet 1 – i indkommende rækkefølge. Andre kolleger kan også nemt tilgå denne kø og hjælpe.

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.