Statistik

Med statistikmodulet får I detaljeret statistik over jeres telefoni på en brugervenlig platform. 

I kan trække statistik over forskellige ringegrupper og afdelinger, så I hele tiden har et overblik over, hvornår der er travlhed på telefonerne og hvor lang tid, jeres kunder venter.

Med et detaljeret overblik over jeres kunders ringemønstre og jeres medarbejderes aktiviteter bliver det nemt for jer at tilrettelægge jeres virksomheds ressourcer og føje ekstra personer til køerne, når der er travlt på telefonerne. I fjerner nemt medarbejderne fra køerne, når der er færre indgående opkald.

Alle statistikker kan eksporteres til Excel.

Statistik

Med ipnordic statistik kan du optimere din virksomheds kommunikationsmønstre. Du får hurtigt overblik over telefonernes peakperioder og performance. 

Se mere om ipnordic Statistik i videoen herunder.

Se fx statistik over

Statistik-modulet er en del af Min Side

Rapporteringsskabelon

Få tilsendt skræddersyede statistikker over jeres telefoni. 

Vi har gjort det endnu nemmere for jer; med rapporteringsskabelonen kan I få tilsendt en daglig, ugentlig eller månedlig rapport med statistik over jeres virksomheds opkald.
får kun de statistikker og data, der er relevante for jer.

I rapporten er statistikkerne præsenteret i pæne, overskuelige grafer og diagrammer, som giver jer et nemt overblik over virksomhedens telefoni. Dermed er det nemt for jer at sammenligne tallene med forrige dag, uge eller måned, og på den måde tilpasse jeres ressourcer efter virksomhedens ringeflow.

DET SIGER VORES KUNDER OM

Statistik

“Statistikmodulet giver et godt overblik over vores samlede telefoni i organisationen.
I hverdagen hjælper det os med at få optimal udnyttelse af vores ressourcer, så både ind- og udgående kald betjenes bedst muligt.”

Jeppe Knutz, Logistikchef hos Helsam A/S

Vil du vide mere?

Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?