Vi har verdens bedste kunder
- mød nogle af dem her

dinTANDLÆGE Grenaa

“Efter vi har fået ipnordic som telefonsystem, kan vi ekspedere vores patienter meget hurtigere, og det giver, i den lange ende, meget gladere patienter.”

Malene Thuesen, Klinikassistent hos dinTANDLÆGE i Grenaa

I videoen kan du høre, hvordan vi har været med til at gøre arbejdsdagen i dinTANDLÆGE-klinikken nemmere.

Helsam A/S

“Vi har fået en professionel og stabil løsning ved ipnordic, som dækker alle vores behov. Ændrer behovene sig, så er supporten lynhurtig til at hjælpe os videre og rette vores system til.”

Jeppe Knutz, Logistikchef, Helsam A/S

I videoen kan du høre mere om, hvad det har betydet for Helsam at få en skræddersyet telefoniløsning fra ipnordic.

Erhvervsparken TEP

“Vi har rigtig mange forskellige virksomheder på tværs af brancher,
som efterspørger forskellige løsninger og uanset hvad, så kan vi løse det med ipnordic.”

John Nyhøj Kristensen, Direktør, Erhvervsparken TEP

I videoen kan du høre mere om, hvordan Erhvervsparken TEP,
kan imødekomme lejernes mange forskellige telefonibehov.

Bryggeriet S.C. Fuglsang A/S

“Når jeg ringer til ipnordic, oplever jeg helt klart, at jeg får løst mit problem hurtigt og effektivt, og jeg kan komme videre med det, jeg ellers skal lave.”

Peter O. Pilegaard, IT- og regnskabschef, Bryggeriet S.C. Fuglsang A/S

I videoen kan du høre Peter fortælle, hvordan det gode forhold til ipnordic’s support er til glæde for Fuglsang:

Cafe Mauritz

“ipnordic kan omstille sig efter vores behov,
og at vi ikke skal omstille os i forhold til ipnordic’s løsning
– det er ret vigtigt for os.”

Ahmet Altinok, Medejer af Cafe Mauritz

Mød Ahmet i videoen og hør, hvordan vores telefoniløsning har gjort det nemmere for ham at drive cafe.

Geopartner Landinspektører A/S

“Jeg står ofte ude på marker eller i byer, hvor der ikke er super godt signal normalt, men det har vi igennem ipnordic.”

Tina Møller Jensen, Landinspektør hos Geopartner Landinspektører A/S

I videoen her fortæller Tina om det gode samarbejde med ipnordic.

Nellemann Aarhus

“Vi har fået nem telefoni med god support hos ipnordic. Det er alfa og omega at tingene fungerer hos os – og det gør det med ipnordic”

Jørgen Gravgaard, administrerende direktør for bilforhandleren Nellemann

I videoen kan du høre mere om, hvilken betydning vores telefoniløsning har haft for Nellemann.

Thise Mejeri

“Ved ipnordic får jeg en mand i telefonen med det samme,
og ham jeg får i røret, det er også ham, der hjælper mig.”

Winnie Soelberg Pedersen, Administrationschef, Thise Mejeri

Hør Winnie fortælle, hvorfor de har skiftet til ipnordic i videoen her.

Lægehuset Havnepladsen

“Vi fik fra dag 1 et fleksibelt og velfungerende system. Muligheden for CPR-opslag letter mange arbejdsrutiner og gør os i stand til at yde patienterne en mere præcis og nærværende service.”

Niels Jakob Kragh, alment praktiserende læge, Lægehuset Havnepladsen i Varde

Harald Tandlægehuset Kolding

Hos Harald Tandlægehuset Kolding er håndteringen af telefoniske henvendelser kortet ned med 1 minut pr kald, samtidig med at patientkontakten er blevet mere nærværende. 

Servicepartner Faaborg

“De er hurtige, kompetente og altid løsningsorienterede. Hvilket er vigtigt. Min tålmodighed rækker ikke langt, hvis teknikken driller. Den har dog ikke været på nogen hård prøve endnu.”

Brian Holm, indehaver, Servicepartner Faaborg

Vil du vide mere?

Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?

Middelfart Sparekasse

Det gode samarbejde

“Hurtigt fik vi indtryk af en total telefonileverandør, hvor der tilmed ikke er nogen fast binding. Vi ser en fordel ved at være en relativ stor kunde ved en mindre leverandør, da god og hurtig service er afgørende for os. Det er nemt at komme igennem; telefonen bliver taget hver gang, og der er en stor velvillighed til at hjælpe. 

Vores samarbejde med ipnordic er baseret på gensidig tillid og ingen binding – og vores samarbejde fortsætter, så længe begge parter er tilfredse. Det virker grundlæggende sundt for os.”


Kim Bjørn Kristensen, IT-Chef hos Middelfart Sparekasse

Sønderborg Forsyning

Uproblematisk leverandørskifte

“Overgangen fra vores tidligere udbyder til ipnordic forløb stille og roligt. Der var hele tiden overblik over flows, opsætning og telefoner, så skiftet var ikke noget, vi mærkede særligt til.

Vi kan godt lide at tænke nyt, og det kan ipnordic bestemt også. Så vi udvikler også lidt sammen, hvis vi har nogle særlige behov, og det fungerer rigtigt fint. ipnordic’s supportkoncept forudsætter, at de reagerer hurtigt – og det gør de. Så vi føler, at servicen er i top.”

Janni Jepsen, kundechef hos Sønderborg Forsyning

Brande Buslinjer

Ingen binding, god support og høj mobillitet

“En af grundene til, at vi valgte ipnordic var, at de ikke har binding på deres produkt. Det betyder at de skal bevise deres værd hver dag. ipnordic hjalp os meget i overgangen fra vores tidligere udbyder, og vi havde ingen nedetid på vores telefoni ved skiftet. 
ipnordic’s supportere er meget venlige og løsningsorienterede
– og de går langt for kunden.

Én af de bedste ting ved ipnordic er også den høje mobillitet;
deres system kan tilgås fra mobile enheder via en app. Hér kan vi styre alt, og det er især godt for os chauffører, som er på landevejene hele tiden.”

Ronny Gasbjerg, daglig leder hos Brande Buslinjer

Nordfyns Dyreklinik

Seriøs samarbejdspartner med kunden i centrum

“Fra at være en lille brik i en stor forretning, er vi med skiftet til ipnordic blevet en betydelig kunde i en forretning i vækst. På den måde syntes vi, at vi er i centrum på en anden måde, end hos vores tidligere teleleverandør.

ipnordic er lig med hurtig respons, og sådan har det været fra første dag. Efter skiftet til ipnordic har vi desuden fået et meget bedre overblik over vores forbrug og vores udgifter til telefoni. Tingene er samlet på én regning og på en meget overskuelig måde.”

Niels Peter Jensen, dyrlæge på Nordfyns Dyreklinik