Glade kunder er vores fælles mål hos ipnordic – hver dag. Derfor elsker vi at høre fra kunder, som efter mange års godt samarbejde, stadig er fuldt ud tilfredse med både vores produkter og support. Volkswagen Service Faaborg er én af dem, og det har givet os anledning til at stille indehaver Brian Holm et par spørgsmål.
Hvad fik dig til at vælge ipnordic som samarbejdspartner?
Det ligger et par år tilbage. Vores tidligere telefonisystem var ved at være lidt forældet, så vi var ude for at sondere markedet for muligheder. Vi havde faktisk allerede kig på ipnordic, da vi blev kontaktet af en af deres sælgere. Både produkt og pris virkede attraktiv, og vi slog til.
Synes du, at det er lykkedes at sammensætte en telefoniløsning, der matcher dine behov optimalt?
Jeg synes faktisk, det er lykkedes rigtig godt. Vi har jo ikke bare købt et fast set-up, som vi må leve med i mange år. Vi har fået et super fleksibelt system, der uge for uge kan tilpasses vores nye ideer og udfordringer. Vores kunder har ganske enkelt altid let adgang til information og kontakt til vore medarbejdere. Det er et kæmpe aktiv for en virksomhed som vores.
Fortæl lidt om dine oplevelser med ipnordic’s support og kundeservice
De er hurtige, kompetente og altid løsningsorienterede. Hvilket er vigtigt. Min tålmodighed rækker ikke langt, hvis teknikken driller. Den har dog ikke været på nogen hård prøve endnu.
Hvordan oplevede du overgangen fra jeres tidligere udbyder til ipnordic?
Jeg husker det som en helt gnidningsløs proces. ipnordic’s teknikere dukkede op, og i løbet af få timer havde de hele systemet oppe at køre. Vi havde hul igennem til vores kunder under stort set hele processen, så jeg tror ikke at de bemærkede overgangen.
Vil du anbefale ipnordic til dine kolleger i branchen?
Helt afgjort.