INTELLIGENT TELEFONI TIL

INTELLIGENT TELEFONI TIL

Virksomheder
med 1-10 brugere

Med en løsning fra ipnordic får I en erfaren partner på telefonien, som hver dag tager udgangspunkt i jeres aktuelle situation og behov, så jeres telefoni altid er stabil og up-to-date.

Vi tilbyder fleksibel og fremtidssikret telefoni, som er let og brugervenligt samt nemt at tilpasse, og vi besøger jer gerne til et uforpligtende møde – uanset hvilken type og størrelse løsning I har brug for.

VI HAR GJORT DET NEMT FOR JER

Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere

Indtal jeres egen velkomsthilsen, så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle kald mødes med en tilpasset hilsen. Det kan også være talebeskeder om travlhed, lukket, ferie mv. Beskederne er nemme at indtale og aktivere. Vi gør det også gerne for jer.

Åbningstider kan være automatisk- eller manuelt styrede (dag/nat indstilling).

Med kø-funktionen kan kald til et hovednummer ringe på flere telefoner (inkl. eksterne telefoner) efter forskellige kriterier. 

  • I kan definere i hvilken rækkefølge, I vil have telefonerne til at ringe (også eksterne telefonnumre og mobilnumre)
  • Det er let at til- eller afmelde medlemmer til køen.
  • Mens der ventes på svar, er der mulighed for, at de ventende fx. kan høre musik, valgte beskeder, reklamer, hvilket nummer man er i køen og den gennemsnitlige resterende ventetid

En valgmenu er en tast-selv-service, hvor dine kunder og samarbejdspartnere sendes til de rigtige afdelinger. Eksempel: Tryk 1 for salgsafdeling, tryk 2 for bogholderi osv. Menuen kan også have undermenuer.

Funktionen bruges også på lægeklinikker, hvor patienter har mulighed for at viderestille sig, ved fx at taste 1 for læge A, 2 for læge B og derved blive sat i kø hos den ønskede læge.

Vi leverer gratis KODA-fri ventemusik. Det er muligt selv at indsætte ventemusik, og vi hjælper også gerne med det.

Mulighed for at opsætte telefonsvarer til jeres hovednummer, til afdelinger og til den enkelte medarbejder. Alle interne numre kan få egen telefonsvarer.

Beskeder bliver tilsendt som e-mail med en vedhæftet lydfil. Vi opbevarer lydfiler med beskeder, sendt som e-mail, i 48 timer, før de slettes permanent.

I kan omstille en samtale direkte (blind omstilling), eller parkere samtalen og give modtageren besked før omstillingen (ledsaget omstilling).

I kan manuelt aktivere en fast viderestilling på telefonen, til et nummer I vælger.

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

MØD VORES KUNDER

Det siger dyrlægen

“Fra at være en lille brik i en stor forretning, er vi med skiftet til ipnordic blevet en betydelig kunde i en forretning i vækst. På den måde syntes vi, at vi er i centrum på en anden måde, end hos vores tidligere teleleverandør.”

Niels Peter Jensen, dyrlæge hos Nordfyns Dyreklinik

Det siger Nordfyns Dyreklinik

“Fra at være en lille brik i en stor forretning synes vi, at vi blev en betydelig kunde i en forretning, som var i vækst. Og på den måde syntes vi, at vi var i centrum på en anden måde, end hos vores sædvanlige leverandør.”

Niels Peter Jensen, Dyrlæge på Nordfyns Dyreklinik

Hos ipnordic får I altid

Telefoni uden ventetid

24 timers support - året rundt! Vi besvarer supportopkald inden 15 sekunder.

Telefoni uden binding

Vi har et utraditionelt koncept. Vi tilbyder
telefoni uden kontraktlige bindinger.

Telefoni uden risiko

Fuld returret i en måned. Er I ikke tilfredse,
kan I fortryde inden for en måned.

Vi hjælper jer hele vejen

Vi ved, det er en stor beslutning at skifte teleselskab, og derfor sikrer vi, at overgangen sker hurtigt og gnidningsfrit. Det skal være let og enkelt for jer, at blive opdateret på firmaets kommunikation.

Det er vigtigt for os, at I føler tryghed i jeres valg af teleselskab, og det bestræber vores team sig på at efterleve hver eneste dag. Vi tager jer i hånden, og følger jer fra A-Z.

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.

BRUG FOR AT VIDE MERE?

Vi kommer gerne på besøg

Har I brug for en uforpligtende gennemgang af jeres ønsker og behov inden for moderne telefoni, besøger vi jer gerne. Uanset indholdet og omfanget af jeres telefonibehov, kan vi skræddersy den helt rigtige løsning til jeres virksomhed.

BRUG FOR AT VIDE MERE?

Vi kommer gerne på besøg

Har I brug for en uforpligtende gennemgang af jeres ønsker og behov inden for moderne telefoni, besøger vi jer gerne. Uanset indholdet og omfanget af jeres telefonibehov, kan vi skræddersy den helt rigtige løsning til jeres virksomhed.

Brug for et godt mobilabonnement?

– Med ipnordic Mobil Erhverv har vi gjort det simpelt at få mobiltelefoni

Mobil Erhverv

Keep it simple

Fri tale og fri SMS/MMS

50 MB data i DK/EU

Danmarks hurtigste 4G

99,-

/md. *

Aftaler fordrer et CVR-nummer.
Alle priser er ekskl. moms. Se handelsbetingelser

Mobil Erhverv

Keep it simple

Fri tale og fri SMS/MMS

50 MB data i DK/EU

Danmarks hurtigste 4G

99,-

/md. *

Aftaler fordrer et CVR-nummer.
Alle priser er ekskl. moms. Se handelsbetingelser

Vil du vide mere?

Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?