Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Detail & håndværk

Vi har stor erfaring med at levere de bedste telefoniløsninger til både små og store virksomheder. Vi tilbyder skræddersyet og intelligent telefoni til bl.a. restauranter, cafeer, butikker, frisørsaloner, bilforhandlere, tømrerforretninger og andre håndværksvirksomheder.

Løsningerne tager udgangspunkt i lige præcis jeres ønsker, og systemet kan løbende – og hurtigt – tilpasses enhver situation.

Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere

Indtal jeres egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for jer – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle opkald mødes med en tilpasset hilsen.

Få navneopslag ved alle indkomne opkald, så personens navn, og ikke kun telefonnummeret, vises i telefonens display. Det er med til at sikre en hurtig identifikation af en eventuel kunde, og dermed en mere personlig imødekommenhed.

Opsæt og aktiver beskedsvar ved kursus, møde, frokost eller travlhed. Beskeden er nem at ændre samt slå til og fra.

Tilpas alle interne numre med egen telefonsvarer, og modtag beskeder på telefonsvaren som e-­mail, tilsendt med en vedhæftet lydfil, som kan aflyttes på PC, tablet eller mobil.

Med vores grafiske omstillingsbord Communicator har I altid det fulde overblik over alle afdelinger, lokalnumre, køer samt kollegers aktuelle status. Læs mere om Communicator

Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge jeres bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.

Læs mere om ipnordic Statistik.

Det siger restauratøren

“Med ipnordic har vi fået en klar, samlet løsning, der giver os en masse muligheder. ipnordic kan omstille sig efter vores behov – og at vi ikke skal omstille os i forhold til ipnordic’s løsning; det er ret vigtigt for os.”

Ahmet Altinok, medejer af restaurantkæden Cafe Mauritz

Det siger restauratøren

“Med ipnordic har vi fået en klar, samlet løsning, der giver os en masse muligheder. ipnordic kan omstille sig efter vores behov – og at vi ikke skal omstille os i forhold til ipnordic’s løsning; det er ret vigtigt for os.”

Ahmet Altinok, medejer af restaurantkæden Cafe Mauritz

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.

Det siger bilforhandleren

“Vi har fået nem telefoni med god support hos ipnordic. Det er alfa og omega at tingene fungerer hos os – og det gør det hos ipnordic.”

Jørgen Gravgaard, administrerende direktør for bilforhandleren Nellemann

Det siger bilforhandleren

“Vi har fået nem telefoni med god support hos ipnordic. Det er alfa og omega at tingene fungerer hos os – og det gør det hos ipnordic.”

Jørgen Gravgaard, administrerende direktør for bilforhandleren Nellemann

Sekretærservice

Hvem tager telefonen, når I har travlt?

– Vi kan gøre det for jer!

Sekretærservice er en simpel måde at bibeholde en god kundeservice, når I ikke selv kan tage telefonen.

Efter aftale stilles jeres telefon videre til os, og vi besvarer opkaldet, tager imod en besked og kontaktoplysninger, og sender det i en mail til jer.

SEKRETÆRSERVICE

Hvem tager telefonen,
når I har travlt?

– Vi kan gøre det for jer!

Sekretærservice er en simpel måde at bibeholde en god kundeservice, når I ikke selv kan tage telefonen.

Efter aftale stilles jeres telefon videre til os, og vi besvarer opkaldet, tager imod en besked og kontaktoplysninger, og sender det i en mail til jer.