Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.
9. februar 2021

Hvem kan sige nej til det?

Når man spørger vores kunde, Advokat Tom Askholm, hvorfor han i sin tid valgte ipnordic som teleselskab, lyder svaret: ”Vi havde brug for en hurtig, velfungerende og kosteffektiv løsning i stedet for vores daværende telefoni. Dét fandt vi hos ipnordic – og om end mere til. Hos ipnordic føler vi, at man tager sig af os – også selvom vi er en lille virksomhed. Vi får fx løbende gode forslag til automatiske svar op til højtider og ferie – indtalt professionelt af ipnordic – og endda gratis. Hvem kan sige nej til det i en travl hverdag?”

Selvom der er 200 kilometer imellem advokatkontoret i Randers og ipnordic’s kundeservicecenter i Gråsten, fortæller Tom Askholm, at han alligevel føler, at ipnordic er som en lokal samarbejdspartner: ”ipnordic er vokset en del, siden vi blev kunde, men i dagligdagen er de stadig som en virksomhed i vores nærområde: nærværende og kundevenlig”.

Advokat Tom Askholm, kunde hos ipnordic

Samarbejde fremfor hurtige tilbud
Konkurrencen i den danske telebranche er hård og der kæmpes ihærdigt om kunderne – også inden for erhvervstelefoni. Tom Askholm fortæller, at han engang lod sig lokke med et godt tilbud fra et konkurrerende teleselskab: ”På et tidspunkt blev vi fristet af en anden teleleverandør og skiftede. Det blev dog meget kortvarigt, da deres telefoni var utilfredsstillende og uden support. De anede ikke engang selv, hvordan telefonerne fungerede – og manualerne var elendige! Derudover stoppede telefonerne pludselig med at virke en mandag morgen, og det blev først løst om torsdagen!” – fortæller Tom Askholm og understreger, at det er svært at have et advokatkontor uden en telefon.

”Så dén fejl begår vi ikke igen. Men skiftet mindede os om, hvor vigtigt det er, at man som virksomhed vælger en teleudbyder, som har fokus på samarbejde fremfor profit og hurtige tilbud – for det er svært at klare sig uden telefoni” – fortæller Tom Askholm og fortsætter: ”ipnordic har altid et brugbart svar eller løsning med det samme. Vi får endda af og til opringninger, hvor de spørger til, om alt fungerer som det skal – og dét helt uden forsøg på at sælge nyt.”

En livline under COVID-19
Udover den nærværende service sætter Tom Askholm også ord på, hvor vigtig fleksibiliteten er, når man vælger teleselskab: “Da vi alle skulle arbejde hjemmefra under COVID-19-nedlukningen af Danmark, tog vi simpelthen telefonerne ud af stikkene på kontoret, tog dem med hjem, satte dem til strøm og internet, og alt fungerede nøjagtigt, som da vi sad ved siden af hinanden på kontoret. Nemmere kunne det ikke være.”