5. september 2019

Stil større krav til dit teleselskab

I dag bør teleselskaberne give deres kunder meget mere end blot muligheden for verbal kommunikation.
Teknologien er nået langt, og derfor bør du også stille større krav, når du vælger udbyder. 

Der er sket meget siden dengang, hvor telefonerne havde håndsving eller drejeskive. Med et moderne telefonisystem kan du naturligvis stadig gennemføre en telefonsamtale – men teknologien har gjort store evolutionære kvantespring, og mulighederne er mange inden for moderne telefoni.

Derfor er det kun naturligt, at du også stiller langt større krav til din teleudbyder.

Effektiviteten øges med ip-telefoni
Der er talrige gode grunde til at vælge IP-telefoni til din virksomhed, da det åbner for mange nye muligheder, som vil gøre hverdagen nemmere. Med intelligent telefoni kan du kombinere dit telefonisystem med dit kundekartotek, lagerstyring, styring af bilpark, dine medarbejderes kalendere, kontaktoplysninger og meget mere.

Teknologien er tilstede, og derfor bør dit teleselskab også udnytte det, så du får det maksimale ud af din teleløsning. Det vil med al sandsynlighed også øge kundetilfredsheden, produktiviteten og omsætningen samtidig med, at du og dine medarbejdere er sikret et godt overblik.

Teamwork er vigtigere end prisen
At skifte teleleverandør kan virke som en uoverskuelig proces – men som regel sker det uden nævneværdige problemer.
Du skal bare vælge en udbyder, der forstår, at han ikke kun er leverandør, men i lige så høj grad din samarbejdspartner. Sørg for at vægte teamwork højere end pris, og vælg den telefoniløsning, der giver dig og dine kolleger de rigtige og optimale værktøjer at arbejde med.

Gå tilbuddet igennem. Hvad er der i pakken? Får din virksomhed dækket alle jeres behov? Det er utilgiveligt dumt at stille forhindringer op for dig selv og blive nødt til at vælge vigesporet, mens konkurrenterne kører forbi i overhalingsbanen.

Vi giver dig 10 gode råd om erhvervstelefoni
– Læs dem før du vælger teleudbyder. Du kan også med fordel tage rådene med til forhandlingsbordet hos dit nuværende teleselskab.