Statistik
Med statistikmodulet får I detaljeret statistik over jeres telefoni på en brugervenlig platform.
I kan trække statistik over forskellige ringegrupper og afdelinger, så I hele tiden har et overblik over, hvornår der er travlhed på telefonerne og hvor lang tid, jeres kunder venter.
Med et detaljeret overblik over jeres kunders ringemønstre og jeres medarbejderes aktiviteter bliver det nemt for jer at tilrettelægge jeres virksomheds ressourcer og føje ekstra personer til køerne, når der er travlt på telefonerne. I fjerner nemt medarbejderne fra køerne, når der er færre indgående opkald.
Alle statistikker kan eksporteres til Excel.
Se fx statistik over
- Tidspunkter for opkald
- Ventetider
- Varighed af samtaler
- Antal besvarede opkald
- Antal ubesvarede opkald
- Antal omstilede opkals
- Antal opkald pr. time, dag, uge eller måned
- ... og meget mere
Statistik-modulet er en del af Min Side
Statistik
Med ipnordic statistik kan du optimere din virksomheds kommunikationsmønstre. Du får hurtigt overblik over telefonernes peakperioder og performance.
Se mere om ipnordic Statistik i videoen herunder.
Rapporteringsskabelon
Få tilsendt skræddersyede statistikker over jeres telefoni.
Vi har gjort det endnu nemmere for jer; med rapporteringsskabelonen kan I få tilsendt en daglig, ugentlig eller månedlig rapport med statistik over jeres virksomheds opkald.
I får kun de statistikker og data, der er relevante for jer.
I rapporten er statistikkerne præsenteret i pæne, overskuelige grafer og diagrammer, som giver jer et nemt overblik over virksomhedens telefoni. Dermed er det nemt for jer at sammenligne tallene med forrige dag, uge eller måned, og på den måde tilpasse jeres ressourcer efter virksomhedens ringeflow.
Vil du vide mere?
Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?