Sekretærservice
Sekretærservice er en simpel måde at bibeholde en god kundeservice, når I ikke selv kan tage telefonen.
Vi tilbyder Sekretærservice i dagtimerne, hvor vi besvarer jeres opkald, når I har travlt, er på kursus, i møde eller af andre grunde er optaget. Dermed behøver jeres kunder ikke at blive mødt af en telefonsvarer.
Sekretærservice kan bruges efter behov – I bestemmer selv, hvornår og hvordan, vi skal besvare opkaldene.
Hvem tager telefonen, når I har travlt?
– Vi kan gøre det for jer!
Sekretærservice kan aflaste jer på telefonen, når I ikke selv har mulighed for at tage den. Derudover er servicen ideel til virksomheder, der ikke har en administrativ medarbejder til at passe telefonen.
Aktivér Sekretærservice én enkelt gang, hver gang I er til møde, fast hver uge etc.
Efter aftale stilles jeres telefon videre til os:
Vi besvarer jeres opkald, tager imod besked – eller viderestiller til korrekt nr. hos jer.
Vi opsætter Sekretæraftalen efter jeres behov.
Sekretærservice
Vi besvarer opkald og lægger korte beskeder til jer
Ingen mistede opkald
I får kort besked om hvert opkald
– til én fast modtager
Vi noterer:
Navn, nr. og kort besked
(samt yderligere ved aftale)
Sekretærservice PLUS
Vi besvarer opkald, lægger længere beskeder – eller omstiller til jer
Ingen mistede opkald
Vi modtager også overløbskald
Omstilling til kontaktpersoner
Aftale om håndtering af forskellige typer af opkald
I får besked om hvert opkald
– frit valg af modtagere
Vi noterer:
Navn, nr. og alt information
DET SIGER VORES KUNDER OM
Sekretærservice
“Vi bruger ipnordic’s Sekretærservice for, at vores kunder altid bliver mødt af et menneske, når de ringer ind. Vi bruger Sekretærservicen, når vi er optaget af andre kunder, snakker i telefon eller når vi hver dag har lukket mellem kl. 12 og 13.
Når kunden ringer ind, venter de kortvarigt i kø, og hvis ingen af os tager telefonen, bliver opkaldet stillet videre til Sekretærservicen hos ipnordic, som tager imod besked.”
Atif Awan, CEO hos Go2sweden.
DET SIGER VORES KUNDER OM
Sekretærservice
“Vi bruger ipnordic’s Sekretærservice for, at vores kunder altid bliver mødt af et menneske, når de ringer ind. Vi bruger Sekretærservicen, når vi er optaget af andre kunder, snakker i telefon eller når vi hver dag har lukket mellem kl. 12 og 13. Når kunden ringer ind, venter de kortvarigt i kø, og hvis ingen af os tager telefonen, bliver opkaldet stillet videre til Sekretærservicen hos ipnordic, som tager imod besked.”
Atif Awan, CEO hos Go2sweden
Personlig og imødekommende
Telefonen er en del af jeres image
Telefonen er, næst efter fysisk kontakt, den nærmeste kundekontakt, de fleste virksomheder har, og telekommunikationen er derfor en væsentlig del af en virksomheds image.
Den tid jeres kunder skal vente i kø, ventemusikken, information om nummer i kø, oplevelsen af viderestillinger i virksomheden, den personlige dialog, lydkvaliteten af telefonopkaldet osv. er alt sammen med til at give en kunde et indtryk af jeres virksomhed.
Derfor kan bl.a. Sekretærservice være en god løsning for virksomheder, som trods travlhed på linjen, ønsker at håndtere alle henvendelser på den mest effektive og imødekommende måde.
Vil du vide mere?
Vil du vide mere om, hvordan Sekretærservice kan hjælpe jer i jeres arbejdsgange?