Hotdesk
Med hotdesk får I fleksible arbejdsstationer, da I ikke er bundet til bestemte telefoner. Log på en telefon med få tryk, og vær klar til at gå i gang på et øjeblik.
En medarbejder kan således benytte sit lokalnummer på forskellige lokationer, ligesom flere medarbejdere kan dele arbejdsstation ved at logge på en telefon med egne lokalnumre – fx ved forskudte arbejdstider.
Hotdesk har selvfølgelig integration til Communicator, vores digitale omstillingsværktøj, hvorfra I kan ringe, omstille kald, tilmelde jer køer, se kollegers status mv.
Bliv flyvende med hotdesk
Hotdesk er perfekt til moderne kontorer, callcentre, hjemmearbejdspladser og virksomheder med flere lokationer – eller uden faste pladser.
Med hotdesk får I bl.a.
- Fleksible arbejdsstationer
- Nem betjening – log på med lokalnummer og en personlig kode
- Alle personlige indstillinger følger automatisk med ved log in
- Performance og statistik er knyttet til medarbejderen
Vil du vide mere?
Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?
Tag konfigurationen med
Når en bruger logger på en telefon med sit lokalnummer og en personlig kode, er alle personlige indstillinger straks aktiveret, herunder adgang til egen telefonbog, personlige funktionstaster og tilmeldte køer. Status på telefonen er ligeledes som ved forrige login (ledig, pause etc.), og brugerens direkte nummer er tilsluttet.
Performance og statistik er knyttet til det enkelte lokalnummer, så antal opkald, taletid mv. registreres på den enkelte bruger uafhængigt af, hvilken telefon vedkommende er logget på. Log af sker med et enkelt tryk, hvorefter der ikke længere kan ringes ud fra telefonen.