Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Ny kunde hos ipnordic

Det kan virke uoverskueligt at skifte til en anden teleleverandør – især hvis jeres virksomhed har mange ansatte og dermed mange kommunikationslinjer. 

Men det er faktisk ikke så omfattende – og hos ipnordic tager vi jer i hånden og hjælper jer hele vejen, så skiftet sker uden gener for både jer og jeres kunder.

VI HJÆLPER JER HELE VEJEN

Et vellykket skifte til ipnordic følger disse 5 trin

Vores rutinerede løsningskonsulenter og teknikere arbejder efter en detaljeret køreplan, hver gang en ny kunde skal startes op.

1. Vælg en kontaktperson hos jer

Jeres kontaktperson vil blive ansvarlig for:

2. Afklaring af nuværende løsning og jeres behov

Kontaktpersonen hos jer bliver ringet op. Følgende skal afklares:

3. Flytning af jeres numre sættes igang

Vores porteringsafdeling flytter numrene fra jeres tidligere udbyder. I får en mail om, på hvilken dato numrene flyttes.
I bliver kontaktet, hvis der er spørgsmål i forbindelse med flytningen. Porteringsafdelingen sørger også for etablering af internet, hvis I skal have dette. I modtager bekræftelsesmails på alle bestillinger.

4. Jeres nye telefonsystem gøres klar

Inden dagen, hvor jeres numre flyttes (porteringsdagen), skal jeres telefonsystem gøres klar.

Skal I have besøg af en af vores teknikere (installation af telefoner, software, undervisning eller andet), bliver I kontaktet af vores opstartsafdeling for at aftale nærmere. Teknikerbesøget vil typisk ske mellem evt. etablering af internet og porteringsdagen.

I vil ligeledes modtage et forberedelseskema, som i skal udfylde mht. opsætning af jeres digitale telefonsystem:
køer, viderestillinger, beskeder, åbne/lukketider mv. – så det hele er klar på dagen, hvor numrene flyttes.

Flytning af fastnetnumre sker som regel om morgenen på porteringsdagen. Vær opmærksom på, at I kan opleve nedetid i en kortere periode, mens flytningen er i gang. Vi følger processen tæt og kontakter jer telefonisk på dagen.

5. Porteringsdagen – hvor jeres numre flyttes til ipnordic

Har I mobiltelefoni, skal I skifte simkort i jeres mobiltelefoner. Når jeres gamle simkort mister signalet, skal I sætte de nye ipnordic-simkort i telefonerne.

Flytning af fastnetnumre sker som regel om morgenen på porteringsdagen. Vær opmærksom på, at I kan opleve nedetid i en kortere periode, mens flytningen er i gang. Vi følger processen tæt og kontakter jer telefonisk eller pr. mail.

EFTERFØLGENDE DRIFT OG SUPPORT

EFTERFØLGENDE DRIFT OG SUPPORT

KUNDEREFERENCER

Andre kunders skifte

Vi har spurgt flere af vores kunder om deres oplevelse af skiftet til ipnordic.

KUNDEREFERENCER

Andre kunders skifte

Vi har spurgt flere af vores kunder om deres oplevelse af skiftet til ipnordic.

Hos ipnordic får I altid

Telefoni uden ventetid

24 timers support - året rundt! Vi besvarer supportopkald inden 15 sekunder.

Telefoni uden binding

Vi har et utraditionelt koncept. Vi tilbyder
telefoni uden kontraktlige bindinger.

Telefoni uden risiko

Fuld returret i en måned. Er I ikke tilfredse,
kan I fortryde inden for en måned.

Leverandørservice

Automatiske betalinger imellem kunde og leverandør

Med Leverandørservice via Nets kan du både spare tid på at oprette betalinger til ipnordic samt sikre at betaling sker rettidigt på forfaldsdatoen.
Som kunde hos ipnordic er Leverandørservice gratis for dig, idet vi afholder alle omkostninger til Nets.

Med Leverandørservice får du fortsat dine fakturaer tilsendt på mail.
Nederst på fakturaen vil der med grøn skrift stå, at den bliver betalt via Leverandørservice samt hvilken dato.

Ved spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på 89 10 10 20 eller via e-mail.

Facebook_WH

Find os på Facebook