Mobilomstilling
For erhvervsdrivende, der ikke altid er på kontoret, kan en mobilomstilling være en vigtig del af teleløsningen.
Hos ipnordic har vi to versioner af mobilomstilling. På den måde kan vi imødekomme jeres ønsker og behov, og tilpasse omstillingen til lige præcis jeres virksomhed.
ipnordic mobil PBX er 100% skalérbart og mobilomstillingen kan udvides med præcis det antal brugere, I har behov for.
Vælg den mobilomstilling, der passer til jeres behov
Vi tilbyder to forskellige mobilomstillinger alt afhængig af virksomhedens behov.
Vores Mobil miniomstilling indeholder de helt basale omstillingsfunktioner, imens den almindelige Mobilomstilling har alle de funktioner, der gør det nemt og fleksibelt at besvare jeres henvendelser.
Mobil miniomstilling
Basale funktioner inkl. 50 timers omstilling fra hovednummer til egne mobiler
99,-
/md.
Oprettelse: 995,-
(ex. oprettelse og abonnement for det enkelte mobilnummer)
Aftaler fordrer et CVR-nummer.
Alle priser er ekskl. moms. Se handelsbetingelser
Mobilomstilling
Ubegrænset antal funktioner inkl. omstilling fra hovednummer til egne mobiler
499,-
/md.
Oprettelse: 4.995,-
(ex. oprettelse og abonnement for det enkelte mobilnummer)
Aftaler fordrer et CVR-nummer.
Alle priser er ekskl. moms. Se handelsbetingelser
Mobilomstilling
Vores Mobilomstilling har alle de funktioner, som gør det nemt og fleksibelt for jer at besvare alle henvendelser.
Beskeder
Indtal jeres egen velkomsthilsen, så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle kald mødes med en tilpasset hilsen. Det kan også være talebeskeder om travlhed, lukket, ferie mv. Beskederne er nemme at indtale og aktivere. Vi gør det også gerne for jer.
I kan afspille forskellige talebeskeder på forskellige tidspunkter, dage og perioder – fx til frokost, efter lukketid, ved ferie og helligdage mv. Opkald kan evt. viderestilles til andre telefonnumre eller en besked, når der er lukket.
Mulighed for at opsætte telefonsvarer til jeres hovednummer, til afdelinger og til den enkelte medarbejder. Alle interne numre kan få egen telefonsvarer.
Beskeder bliver tilsendt som e-mail med en vedhæftet lydfil. Vi opbevarer lydfiler med beskeder, sendt som e-mail, i 48 timer, før de slettes permanent.
Med samme funktion som en telefonsvarer, dog med den forskel at den der ringer ikke kan lægge beskeder.
Din mobil PBX kan se, hvilket land der bliver ringet fra ved indkommende kald, og systemet kan på den måde give velkomsthilsen og beskeder på det rette sprog.
Kaldet kan også stilles hen til en medarbejder, der kan tale det pågældende sprog.
Valgmenuer og omstilling
En valgmenu er en tast-selv-service, hvor dine kunder og samarbejdspartnere sendes til de rigtige afdelinger. Eksempel: Tryk 1 for salgsafdeling, tryk 2 for bogholderi osv. Menuen kan også have undermenuer.
Funktionen kan bruges til at validere kundens indtastning – fx kundenummer.
I kan omstille en samtale direkte (blind omstilling), eller parkere samtalen og give modtageren besked før omstillingen (ledsaget omstilling).
Opkaldsstyring af indgående opkald på baggrund af A-nummer:
- Opsæt landekodestyring, så vedkommende der ringer, får velkomsthilsen, valgmenu mv. på det rette sprog. I kan også styre kaldet hen til en bestemt afdeling eller medarbejder
- Led bestemte numre udenom køen – eller direkte til en bestemt afdeling eller medarbejder
Køer og ventemusik
Med kø-funktionen kan kald til et hovednummer ringe på flere mobiltelefoner efter forskellige kriterier.
- I kan definere i hvilken rækkefølge, I vil have telefonerne til at ringe
- Det er let at til- eller afmelde medlemmer til køen
- Mens der ventes på svar, er der mulighed for, at de ventende fx. kan høre musik, valgte beskeder, reklamer, hvilket nummer man er i køen og den gennemsnitlige resterende ventetid
Tilmeld en mobil til en kø – Du kan fra din mobil til- og afmelde dig en kø.
Call-back-funktionen kan være en stor hjælp, når mange ringer til jer på samme tid. Når funktionen er slået til, kan alle indkommende kald fx trykke 1 for at blive ringet op, når det er vedkommendes tur. Systemet sørger for det hele, og I undgår at kunder/klienter venter for længe på linjen.
Intern telefoni
Hvert mobilnummer får også et lokalnummer.
I kan sætte to telefonnumre til at ringe samtidig.
Mobiltelefonen kan sættes til ”forstyr ikke”, så den ikke ringer, men fx går videre til en kollega eller en telefonsvarer.
Funktionen kan bruges til forskellige ting, fx hvis man ønsker 20 minutters frokostpause, hvor telefonerne ikke ringer.
Hvis man vil undgå, at kunden får ens mobilnummer, kan man med opkalds-ID indstille et andet telefonnummer som ID. Det betyder, at I kan ringe ud med fx jeres hovednummer fra mobilen. Det er dermed det nummer, jeres kunder ringer retur til.
I har mulighed for at vælge et fast opkalds-ID eller vælge ID hver gang I ringer ud. I kan også sætte tidsstyring på, så I fx ringer ud med jeres hovednummer i tidsrummet kl. 8.00 til 16.00.
PRØV VORES
Mobil Communicator App
Med ipnordic Mobil Communicator App har du altid et intuitivt og overskueligt overblik over dit telefonisystem – også når du er på farten. Du kan fx se kollegers status, omstille kald, melde dig ind og ud af køer samt opsætte automatisk tidsplan for udgående ID.
PRØV OGSÅ VORES
Mobil Communicator App
Med ipnordic Mobil Communicator App har du altid et intuitivt og overskueligt overblik over dit telefonisystem – også når du er på farten. Du kan fx se kollegers status, omstille kald, melde dig ind og ud af køer samt opsætte automatisk tidsplan for udgående ID.
Vil du vide mere?
Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?