Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Telefoni til tandlæger

Vi tilbyder skræddersyede telefoniløsninger til tandlæger. Løsningerne tager udgangspunkt i de særlige behov en tandlægeklinik kan have og kan hurtigt tilpasses den aktuelle situation.

Med telefoni fra ipnordic får I en yderst effektiv håndtering af opkald, hvor I kan nå at betjene flere klienter, uden at gå på kompromis med jeres høje serviceniveau.

Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere

Indtal jeres egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for jer – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle patienter mødes med en tilpasset hilsen.

Få navneopslag ved alle indkomne opkald, så personens navn, og ikke kun telefonnummeret, vises i telefonens display. Det er med til at sikre en hurtig identifikation af en eventuel patient, og dermed en mere personlig imødekommenhed.

Mulighed for integration med journalsystemer, så patientens journal automatisk vises på computerskærmen, når vedkommende ringer til jer. 

Vi har integration til bl.a. Aldente, Dentavision, Gecko og TK2.

Se video om vores integration til Aldente her

Få mere tid til den enkelte patient, og indkald patienter fra venteværelset via en knap på telefonen. Når I trykker på telefonens kaldeknap, aktiveres en højtaler i venteværelset, og I kan kalde den næste patient ind, uden at forlade konsultationsrummet.

Med vores grafiske omstillingsbord Communicator har I altid det fulde overblik over alle afdelinger, lokalnumre, køer samt kollegers aktuelle status. Læs mere om Communicator

Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge klinikkens bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.

Læs mere om ipnordic Statistik.

AUTOMATISK JOURNALOPSLAG

Med integration til journalsystem

Vi tilbyder bl.a. integration til en lang række journalsystemer i sundhedssektoren, så patientens journal automatisk vises ved opkald til jer.

Afspil video

Det siger jeres kolleger i branchen

“Der er ingen tvivl om, at vores service er forbedret, og at den samtidig er mere personlig end tidligere, fordi klinikassistenterne straks kender patientens navn og historik, når vedkommende ringer ind. Ofte ved klinikassistenten endda hvad henvendelsen drejer sig om inden patienten fortæller det.”

Bo Lisbjerg, Tandlæge hos Harald Tandlægehuset Kolding

Det siger jeres kolleger i branchen

“Der er ingen tvivl om, at vores service er forbedret, og at den samtidig er mere personlig end tidligere, fordi klinikassistenterne straks kender patientens navn og historik, når vedkommende ringer ind. Ofte ved klinikassistenten endda hvad henvendelsen drejer sig om inden patienten fortæller det.”

Bo Lisbjerg, Tandlæge hos Harald Tandlægehuset Kolding

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

Trådløse telefoner og headsets

Med trådløs hardware bliver kommunikationen mere fleksibel og mobil, da du kan tage telefonsamtalen med dig uanset hvor du befinder dig.

Den trådløse Snom M90 er designet specifikt til sundhedsbranchen.
Telefonen har både panikknap, vibrationsalarm, høj batteritid samt antibakteriel overflade. Derudover er den bygget til både lave og høje temperaturer (-10° til 55°). 

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.