Telefoni til callcentre
Telefonsystemet fra ipnordic er brugervenligt, fleksibelt og sikrer effektiv håndtering af alle kald – uanset om I modtager eller foretager mange kald. Systemet har en masse funktioner, som er med til at opretholde et højt serviceniveau samt optimering af jeres interne processer, hvilket gør det særdeles velegnet til callcentre, kundeservice- samt support/help desk-afdelinger.
Callcenterløsninger kan anvendes centralt eller decentralt – dvs. at den er perfekt hvadenten dine medarbejdere sidder på ét samlet kontor eller er fordelt på flere forskellige lokationer.
Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere
Indtal jeres egen velkomsthilsen, så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle kald mødes med en tilpasset hilsen. Det kan også være talebeskeder om travlhed, lukket, ferie mv. Beskederne er nemme at indtale og aktivere. Vi gør det også gerne for jer.
Der er også mulighed for periodiske beskeder, som høres af kunden, der venter. Det kan fx være reklamer, plads i køen, tilbud om at blive ringet op mv.
Der er mulighed for ubegrænset antal beskeder, som gør det muligt at have forskellige velkomsthilsner og periodiske beskeder, der er tilpasset det enkelte hovednummer.
Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.
Ved brug for viderestilling af mange kald til fx ekstern callcenter, er det muligt at viderestille kaldene via en SIP-trunk. Er lokationerne fx fordelt på tværs af landegrænser er der økonomiske fordele ved denne løsning.
Vi tilbyder opsætning af wallboard, som viser live statistikker og informationer om ventende kald mv. I kan nemt følge kaldssituationer og agere på den.
Derudover tilbyder vi et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og køtider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge jeres bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.
Læs mere om ipnordic Statistik.
Det er let at til- og afmelde agenter i en kø, så køen tilpasses den aktuelle travlhed
Der er mulighed for at ringe ud med forskellige numre, hvis I fx håndterer kald for flere virksomheder, ligesom I kan ringe ud med hovednummer eller direkte nummer.
Ved mange indgående opkald er der mulighed for overløb og back up køer. Hvis alle medarbejdere er optaget, kan kunden efter fx 5 minutters ventetid, sendes videre til en medarbejder, der sidder som back up. Alternativt kan kunden få mulighed for at vælge at blive ringet op hurtigst muligt, eller indtale en besked.
Opkaldsstyring af indgående opkald på baggrund af A-nummer:
- Opsæt landekodestyring, så vedkommende der ringer, får velkomsthilsen, valgmenu mv. på det rette sprog. I kan også styre kaldet hen til en bestemt afdeling eller medarbejder.
- Led bestemte numre udenom køen – eller direkte til en bestemt afdeling eller medarbejder.
Mulighed for integration med eksterne systemer fx jeres CRM løsning. Når kunden indtaster kundenummer identificeres han, og virksomhedens oplysninger om kunden åbnes automatisk. Systemet vil næste gang genkende telefonnummeret og virksomhedens oplysninger om kunden vil automatisk dukke op, når kunden ringer ind.
Vi er vores egen bedste reference
i callcenter-branchen
Vores telefoni bruges dagligt af 80+ ipnordic medarbejdere i vores kundeservicecenter i Gråsten. Hér bliver alle telefonopkald taget inden for max. 15 sekunder, og uanset hvornår på døgnet man ringer til os, så bliver alle bliver opkald mødt af et menneske – aldrig et kedeligt autosvar.
Samtidig bliver telefonisystemet hele tiden videreudviklet, så det altid lever op til vores egne – og vores kunders – ambitioner inden for hvad moderne telefoni skal kunne.
Derfor er ipnordic lig med intelligent telefoni, og derfor er vi vores egen bedste reference.
Vi er vores egen bedste reference i callcenter-branchen
Vores telefoni bruges dagligt af 80+ ipnordic medarbejdere i vores kundeservicecenter i Gråsten. Hér bliver alle telefonopkald taget inden for max. 15 sekunder, og uanset hvornår på døgnet man ringer til os, så bliver alle bliver opkald mødt af et menneske – aldrig et kedeligt autosvar.
Samtidig bliver telefonisystemet hele tiden videreudviklet, så det altid lever op til vores egne – og vores kunders – ambitioner inden for hvad moderne telefoni skal kunne.
Derfor er ipnordic lig med intelligent telefoni, og derfor er vi vores egen bedste reference.
SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER
SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER
BLIV ENDNU BEDRE MED HJÆLP FRA JERES KUNDER
Survey
Har I brug for at høre mere om jeres kunders oplevelse af jer?
Yder I den bedst mulige service over for jeres kunder, og ønsker I at evaluere på jeres performance?
– Så er modulet Tilfredshedsundersøgelse den perfekte løsning for jeres virksomhed.
BLIV ENDNU BEDRE MED HJÆLP FRA JERES KUNDER
Tilfredshedsundersøgelse
Har I brug for at høre mere om jeres kunders oplevelse af jer?
Yder I den bedst mulige service over for jeres kunder, og ønsker I at evaluere på jeres performance?
– Så er modulet Tilfredshedsundersøgelse den perfekte løsning for jeres virksomhed.
Opgradering og vedligeholdelse
Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.
Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.
I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.