Hos ipnordic ringer vi jævnligt vores kunder op for at høre, om telefonien stadig spiller som den skal. Vi har en klar intern politik om at vores serviceopkald aldrig må handle om mersalg, men derimod være en opdatering på, om alt fortsat er som ønsket ude hos kunden.
For nylig endte et serviceopkald med en længere, god snak med vores kunder Ingrid og Simon Simonsen fra Tuemosegård på Sydsjælland. Ægteparret producerer vin og honning med stort fokus på ”ordentligt håndværk og gennemført arbejde”, som de selv skriver på deres hjemmeside. Værdier, som går hånd i hånd med ipnordic’s koncept og måden vi kan lide at arbejde på.
Samtalen med Ingrid og Simon gav anledning til at spørge lidt ind til, hvad det egentlig har betydet for deres virksomhed, at de i sin tid valgte ipnordic som teleudbyder.
Simon fortæller: ”Lige fra starten af vores samarbejde har ipnordic været innovative og foreslået mange gode funktioner, som de mente ville være effektive for vores virksomhed og daglige kommunikation. Det betyder meget for vores arbejde at teknikken fungerer og passer til vores behov. Derudover har samarbejdet med ipnordic givet os en solid besparelse på telefonregningen.”
Som vinavler har man brug for at have telefonen med sig hele tiden. Det har derfor været vigtigt for ægteparret at dækningen på deres mobiltelefoni er lige så god ude på vinmarken, som inde på kontoret. Derudover vægter de også servicen højt:
”Det er vigtigt for os, at ipnordic altid er nemme at få fat i og uanset hvad vores henvendelse drejer sig om, føler vi os altid håndbåret og hjulpet af dygtige medarbejdere, som står klar til at hjælpe os”, fortæller Simon, imens Ingrid supplerer: ”Det betyder også meget, at vi regelmæssigt – ca. hvert kvartal – bliver ringet op af en sød ipnordic-medarbejder, som spørger om alt er som det skal være med vores telefoni. Vi har ingen andre samarbejdspartnere, der gør det så systematisk som ipnordic. Det viser en servicemindedhed og et lederskab langt udover det sædvanlige, og derfor giver vi altid ipnordic vores bedste anbefalinger.”