Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Telefoni til dyrlæger

Vi har specialiseret os i intelligent og skræddersyet telefoni til dyrlæger. Løsningerne er fleksible og tager udgangspunkt i de behov, en dyrlægeklinik kan have.

Med telefoni fra ipnordic får I en yderst effektiv håndtering af opkald, hvor I kan betjene flere klienter, uden at gå på kompromis med jeres høje serviceniveau.

Vi har stor erfaring med en lang række danske klinikker, og kan opfylde de nøjagtige ønsker, jeres klinik har.

Effektiv telefonbetjening

Med telefoni fra ipnordic bliver der aldrig meldt optaget, uanset hvor mange der ringer til jer på samme tid. Alle kommer igennem til en personlig velkomsthilsen og har I travlt, bliver de præsenteret for et kø-system eller får mulighed for at lægge en besked – afhængigt af, hvad I ønsker.

Vi tilbyder en bred vifte af funktioner, der kan effektivisere jeres telefonbetjening:

Indtal jeres egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for jer – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle kald mødes med en tilpasset hilsen.

Med et telefonsystem fra ipnordic bliver der aldrig meldt optaget – uanset hvor mange der ringer ind på samme tid. Alle klienter kommer igennem til en velkomsthilsen, og er der travlt, kan de blive præsenteret for et køsystem, eller få mulighed for at lægge en besked, afhængigt af hvad du ønsker.

Vores intelligente telefoni sikrer, at I aldrig mister opkald. I kan fx give jeres klienter mulighed for at vælge ’Ring mig op’, hvorefter I modtager en e-mail med klientens telefonnummer. Så kan I ringe tilbage, når I er ledige. I kan også få ’Call back’-funktionen, hvor klienten kan vælge at blive ringet op, når han er nummer 1 i køen – og det sker ganske automatisk.

Mulighed for integration med journalsystemer, så dyrets journal automatisk vises på PC-skærmen, når klienten ringer til jer. 

Vi har integration til bl.a. NovaxVet, Provet Cloud (tidl. Vetvision) og Vettigo.

Få mere tid til den enkelte klient, og indkald klienter fra venteværelset via en knap på telefonen. Når I trykker på telefonens kaldeknap, aktiveres en højtaler i venteværelset, og I kan kalde den næste klient ind, uden at forlade konsultationsrummet.

Med vores grafiske omstillingsbord Communicator har I altid det fulde overblik over alle afdelinger, lokalnumre, køer samt kollegers aktuelle status. Læs mere om Communicator

Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge klinikkens bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.

Læs mere om ipnordic Statistik.

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

MØD VORES KUNDER

VetFamily Avedøre Dyreklinik

"Store udfordringer med vores tidligere – og ellers mangeårige – teleudbyder endte med at gøre os stærkt motiverede til at skifte teleselskab. Vi syntes, at vi betalte for meget for vores gamle løsning i forhold til, hvad vi fik, og samtidig virkede det som om, at dedikationen overfor en ellers fast kunde ikke rigtig var til stede.

Vi trængte derfor til at gå nye veje og valgte ipnordic på baggrund af gode anbefalinger fra kolleger i dyrlægebranchen. Skiftet forløb nemt og vi er fortsat meget tilfredse med både løsning og service.

Vi oplever altid et meget venligt og redeligt team hos ipnordic. Man føler sig velkommen, når man ringer og medarbejderne virker oprigtigt interesserede i, at vi har en god løsning og får en venlig og effektiv betjening.

Og hos ipnordic kan det lade sig gøre at komme hurtigt igennem til en medarbejder, som ved, hvad man taler eller beder om – og kan løse det hurtigt. Det er en kæmpe hjælp for os, at vi ikke ender i en masse viderestillinger, når vi har travlt og brug for hurtig handling."
Lars Bistrup
Chefdyrlæge hos VetFamily Avedøre Dyreklinik

MØD VORES KUNDER

VetFamily Avedøre Dyreklinik

"Store udfordringer med vores tidligere – og ellers mangeårige – teleudbyder endte med at gøre os stærkt motiverede til at skifte teleselskab. Vi syntes, at vi betalte for meget for vores gamle løsning i forhold til, hvad vi fik, og samtidig virkede det som om, at dedikationen overfor en ellers fast kunde ikke rigtig var til stede.

Vi trængte derfor til at gå nye veje og valgte ipnordic på baggrund af gode anbefalinger fra kolleger i dyrlægebranchen. Skiftet forløb nemt og vi er fortsat meget tilfredse med både løsning og service.

Vi oplever altid et meget venligt og redeligt team hos ipnordic. Man føler sig velkommen, når man ringer og medarbejderne virker oprigtigt interesserede i, at vi har en god løsning og får en venlig og effektiv betjening.

Og hos ipnordic kan det lade sig gøre at komme hurtigt igennem til en medarbejder, som ved, hvad man taler eller beder om – og kan løse det hurtigt. Det er en kæmpe hjælp for os, at vi ikke ender i en masse viderestillinger, når vi har travlt og brug for hurtig handling."
Lars Bistrup
Chefdyrlæge hos VetFamily Avedøre Dyreklinik

AUTOMATISK JOURNALOPSLAG

Med integration til journalsystem

Vi tilbyder bl.a. integration til en lang række journalsystemer, så journalen automatisk vises ved opkald til jer.
Videoen herunder viser et eksempel fra en lægeklinik – integrationen fungerer på samme vis på fx en dyreklinik.

Afspil video

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.