Søg

Stil større krav, når du vælger teleleverandør

19-04-2016

I dag bør teleselskaberne give deres kunder meget mere end muligheden for verbal kommunikation. Teknologien er nået langt, og derfor bør du også stille større krav, når du vælger udbyder. 
 

Mulighederne er mange

Der er talrige gode grunde til at vælge IP-telefoni til din virksomhed, da det åbner for mange nye muligheder, som vil gøre hverdagen nemmere. Nu vil du pludselig kunne kombinere dit telefonisystem med dit kundekartotek, lagerstyring, styring af bilpark, dine medarbejderes kalendere, kontaktoplysninger og meget mere. Teknologien er tilstede, og derfor bør dit teleselskab også udnytte det, så du får det maksimale ud af din teleløsning. Det vil med al sandsynlighed også øge kundetilfredsheden, produktiviteten og omsætningen samtidig med, at du og dine medarbejdere er sikret et godt overblik.
 

Software, der effektiviserer

Du er godt stillet, hvis du vælger et teleselskab, der forstår dine udfordringer i dagligdagen, og som er i stand til at imødekomme dem gennem egenudviklet software. Software, der vel at mærke går hånd-i-hånd med telefonien. Hos ipnordic har vi udviklet: 

- Communicator, der giver et præcist overblik over virksomhedens telekommunikation. Her kan du se de enkelte lokalnumre, hvilke der er ledige, omstille samtaler og sende SMS'er. Programmet kan synkroniseres med både Outlook- og Google-kalendere, så du kan se, hvornår dine kolleger er optaget af aftaler.

- PBX Designer, der overflødiggør dyre teknikere. Nu kan du selv konfigurere virksomhedens omstillingsanlæg gennem en brugervenlig flade. Her kan du opsætte åbningstider, køsystemer, taste-valg, viderestillinger, telefonsvarere og egne variable - fx hvis du har brug for, at kunden selv indtaster sit kundenummer, før han bliver stillet i gennem til en medarbejder.



- Statistik, der giver dig en detaljeret dokumentation af alle virksomhedens opkald. Det kan være en fordel i perioder med ekstra pres på linjerne, hvor tidspunkt og varighed for alle opkald registreres. Også kø-rapporter og hvor hurtigt opkaldet besvares, kan ses i statistikprogrammet. 

- ipnordic App, der giver dig overblik over medarbejderne direkte på din mobiltelefon, mens du er på farten. App'en giver dig mulighed for viderestilling, status, ind- og udmelding af køsvargrupper, 'forstyr ikke'-funktion og meget mere. Du kan holde dig ajour hele dagen og skal ikke først samle op, når du er tilbage på kontoret. 

RING MIG OP

Vi bruger cookies til at forbedre vores website og din oplevelse. 

Læs mere
OK