Søg

Optag dine samtaler og skab tryghed

20-04-2016

At optage virksomhedens telefonsamtaler kan både være et nyttigt og tidsbesparende arbejdsredskab i hverdagen, ligesom det kan skabe tryghed for medarbejdere i udsatte faggrupper.

9 procent af alle ansatte i Danmark udsættes for trusler på jobbet. Det viser en undersøgelse fra Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø fra 2013, hvor de fleste trusler kommer fra kunder eller klienter. Men hvis klienten bliver informeret om optagelse af telefonsamtalen, vil risikoen for verbale overgreb blive mindre, og trusler kan dokumenteres. Dermed kan alle fra receptionisten og sagsbehandleren til den ansatte på jobcentret og rådgiveren i pengeinstituttet få mere tryghed i hverdagen. 


Med dokumentation undgår du beskidte tricks

Skulle der opstå uklarhed om en aftale og dens detaljer, kan der være store fordele i at kunne dokumentere den, hvis aftalen er lavet telefonisk. Din virksomhed undgår beskidte tricks og er i stedet sikret klare linjer, hver gang en aftale bliver indgået. Dokumentationen er også brugbar i reklamations- og garantispørgsmål. 
 

Uddannelse og optimering af service

Optagelse af samtaler kan også være et brugbart værktøj, hvis du skal oplære nye medarbejdere. I oplæringen vil I nemlig hurtigt kunne høre, hvad der virkede, og hvad der ikke gjorde. Det er også en fordel, hvis du ønsker at optimere dit salg og din kundeservice. Du og dine medarbejdere kan lytte samtalerne i gennem og få et større indblik i, hvordan I bedst imødekommer jeres kunders behov. 

Selve optagelsen skal kunne klares ganske enkelt. Hos os kan en samtale optages med et tryk på en tast, og derefter får I tilsendt en lydfil som email. Der er også mulighed for at optage alle samtaler i virksomheden, både via fastnet- og mobiltelefonerne. Du kan læse om denne og vores mange andre funktioner her 

 

 

RING MIG OP

Vi bruger cookies til at forbedre vores website og din oplevelse. 

Læs mere
OK