PBX Designer

PBX Designer er et grafisk værktøj, der giver et godt overblik over din virksomheds ringestrategi.

Med PBX Designer har du mulighed for at logge ind og se, hvordan jeres indgående opkald håndteres. Du kan let konfigurere din virksomheds omstillingsanlæg via en brugervenlig og intuitiv brugerflade, og drag and drop systemet gør det nemt for dig
at ændre din ringestrategi, uden at skulle have fat i en tekniker.

Vi hjælper dig selvfølgelig også gerne – som en del af din supportaftale

Funktioner i PBX Designer

Åbningstider kan være automatisk- eller manuelt styrede (dag/nat indstilling)

En valgmenu er en tast-selv service, så dine kunder og samarbejdspartnere sendes til de rigtige afdelinger

– fx. tryk 1 for salgsafdeling, tryk 2 for bogholderi osv. Menuen kan også have undermenuer.

Med køsystemer kan kald til et hovednummer ringe på flere telefoner efter forskellige kriterier.  I kan definere i hvilken rækkefølge, I vil have telefonerne til at ringe. Det er let at til- eller afmelde medlemmer til køen.

Eksterne numre kan også indgå i køsystemerne.

Vælg hvilken ringestrategi der skal bruges på telefonerne i en given kø. Vælg mellem:

  • ringall: Alle ledige agenter i køen ringer samtidig, indtil en agent besvarer kaldet. Denne ringestrategi kan kombineres med prioriteter, således at telefonen ringer ved laveste prioritet først. Er alle optaget eller utilgængelige, ringer telefonen ved den næste prioritet osv.
  • fewest calls: Kaldet ringer hos den agent, der har taget færrest kald i løbet af den pågældende dag. 
  • rrordered: Rundtur i køen med hukommelse og position. Dette betyder, at kaldet vil gå til den første i køen, og systemet husker, hvem der har besvaret et kald. Næste kald vil så gå til den næste ledige agent. Rækkefølgen følger tilføjelse til køen, dvs. telefonerne ringer fra top til bund.
  • rrmemory: Ringer skiftevis ved ledige agenter og husker, hvem der har besvaret opkald. Næste kald ringer derfor ved den næste ledige agent i rækken. Er en agent optaget, utilgængelig eller lader kaldet ringe ud, gå kaldet videre til næste agent i rækken. Denne ringestrategi følger ikke en bestemt rækkefølge. Dog kan man kombinere denne strategi med prioriteter. 
  • linear: Ringer gennem køen i samme rækkefølge som de er tilføjet. Kaldet skifter mellem agenter ved endt ringetid. 
  • random: Ringer tilfældigt ved agenterne.

Du kan opsætte, hvornår du ønsker dine kunder skal mødes af ventemusik og hvilken. Vi leverer gratis KODA-fri ventemusik.

Det er også muligt selv at indsætte egen ventemusik. 

Du kan manuelt aktivere en fast viderestilling på din telefon, til et nummer du vælger.

Mulighed for at opsætte telefonsvarer til jeres hovednummer, til afdelinger og til den enkelte medarbejder. Alle interne numre kan få egen telefonsvarer. Beskeder bliver tilsendt som e-mail med en vedhæftet lydfil.

Vi opbevarer lydfiler med beskeder, sendt som e-mail, i 48 timer, før de slettes permanent.

Du kan opsætte telefonsystemet til at videresende opkaldenes data til eget kundesystem, for hurtig, nem og personlig betjening af kunden.

Læs mere om integrationer her

  • Du kan lede bestemte numre udenom køen, eller direkte til en bestemt afdeling eller medarbejder.
  • Du kan opsætte landekodestyring, så den, der ringer ind, automatisk får velkomsthilsen, valgmenu mv. på det rette sprog, samt styre opkaldet hen til en bestemt afdeling eller medarbejder.

Hosted PBX - Cloud PBX - Online PBX

Kært barn har mange navne, men det drejer sig ganske enkelt om, at jeres virksomhed får et toptunet, virtuelt omstillingssystem uden dyr hardware. På vores robuste asterisk platform passer vi godt på jeres PBX, så den eneste hardware, I har hos jer, er jeres fastnet- og mobiltelefoner.

Vi klarer det hele for jer og sørger for at systemet altid er opdateret med de nyeste funktioner – og har I tilpasninger, tager det os kun et øjeblik at justere. 

Dermed kan I kommunikere effektivt og uden besvær.

DET SIGER VORES KUNDER OM

PBX Designer

“Hos ipnordic har vi fået et system, der er skræddersyet præcis, så det passer til vores behov. Vi bruger ipnordic’s PBX, så vi selv kan tilpasse vores ringestruktur, og derved selv kan få mange og hurtige ændringer igennem. Med en god og kompetent intro i systemet, blev vi faktisk selvkørende. Og så er det en fantastisk tryghed, at man altid kan få hjælp ved ipnordic support.”

Marianne Neuschwang, Bogholder og koordinator hos Privatlægen

DET SIGER VORES KUNDER OM

PBX Designer

“Hos ipnordic har vi fået et system, der er skræddersyet præcis, så det passer til vores behov. Vi bruger ipnordic’s PBX, så vi selv kan tilpasse vores ringestruktur, og derved selv kan få mange og hurtige ændringer igennem. Med en god og kompetent intro i systemet, blev vi faktisk selvkørende. Og så er det en fantastisk tryghed, at man altid kan få hjælp ved ipnordic support.”

Marianne Neuschwang, Bogholder og koordinator hos Privatlægen

Vil du vide mere?

Vi giver gerne en gennemgang af de forskellige muligheder i vores telefonsystem for at vise, at vi også kan dække dine behov.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed?