Søg

Telefoni til sundhedsvæsenet

Vi har udviklet en intelligent telefoniløsning, der opfylder sundhedsvæsenets specifikke behov og aflaster sekretærfunktionen. Løsningen kan tilpasses de aktuelle behov, i løbet af få minutter.


Pres på telefonanlægget kl. 8-9

Lægehuse har ofte telefontid mellem kl. 8 og 9, og der opstår et stort pres på telefonanlægget, når patienter ringer for at tale med en af lægerne. Når der er travlt, kan der være 30 eller flere personer, der ringer samtidigt.
 

Der bliver aldrig meldt optaget,
når patienter ringer ind

Et almindeligt telefonanlæg er begrænset af et vist antal linjer, og det kan være dyrt at få flere linjer til rådighed. Med ipnordic’s telefonsystem er der et ubegrænset antal linjer til rådighed, så patienter altid kommer igennem til en velkomsthilsen. Der bliver aldrig meldt optaget. Patienterne har selv mulighed for at viderestille sig, ved at taste 1 for læge A, 2 for læge B og derved blive sat i kø hos den ønskede læge.


Indtastning af CPR

Inden patienten vælger lægen, bliver han bedt om at indtaste sit CPR nummer, som bliver verificeret og derefter præsenteret for lægen ved samtalens begyndelse.

 

Opgradering og vedligeholdelse

En telefoniløsning fra ipnordic har den store fordel, at anlægget er 100% skalérbart og let at opgradere i forhold til traditionelle telefonanlæg. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer nemt oprettelse af køer, indtaling af fx feriebeskeder og ændringer i viderestillinger m.m., lige som vi vejleder jer i brugen af jeres telefonsystem, så I får det maksimale udbytte.

 

Funktioner der gør hverdagen lettere

  • Grafisk PC omstillingsbord, der giver det fulde overblik over lokalnumre og køer

  • Navneopslag af indkomne opkald, så navnet og ikke kun nummeret kan vises i displayet

  • Mulighed for integration med journalsystemer

  • Alarm - tilkald hjælp på et øjeblik

  • Indkald patienter over samtaleanlæg via knap på telefonen

  • Telefonkonference, hvor både interne og eksterne kald kan deltage

  • Statistik - et modul, hvor du kan se opkaldenes tidspunkter og varigheder. Derudover kan du se kørapporter, et specificeret overblik over dit forbrug og meget mere.   


Integration med dit journalsystem giver automatisk patientopslag

Vi har integration til XMO, Novax, Medwin, Xmedicus, MyClinic, Xdont, EMAR, HostedMedwin, WinPLC, Clinea, Docbase, Ganglion, Hosted Clinea, Multimed m.fl.

 

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed, så kontakt os, eller skriv dit telefonnummer i formularen, så ringer vi dig op. 
 

 

 

 

 

 

 

Panikknappen

- en sikkerhedsline til sundhedsvæsenet

Hjælpen bør altid være indenfor rækkevidde, hvis der opstår en nødsituation.  Derfor er panikknappen en funktion, som mange læger tilvælger.  Som kunde hos ipnordic er det let at få indstillet en panikknap på din telefon.

Funktionen er simpel. Du aktiverer alarmen ved at trykke på panikknappen på din  telefon, der så ringer op til de øvrige telefoner i klinikken, med en ringetone I vælger. Displayet i telefonen viser, hvor alarmen kommer fra.

Du kan vælge imellem tre forskellige alarmfunktioner; 
•  alarmen ringer op til alle ledige medarbejdere
•  alarmen ringer op til både ledige medarbejdere, og medarbejdere der har aktiveret ”forstyr ikke” (DND). 
•  alarmen ringer op til alle medarbejdere; både de ledige, de der har  aktiveret DND, og de der har aktive kald i gang. 

Panikknappen skaber tryghed - for dig, dine kolleger  og dine patienter. 

 

Kaldeanlæg

- kald patienter ind, uden at forlade dit konsultationsrum

ipnordic tilbyder en funktion på telefonen, som giver dig mulighed for at kalde patienter ind direkte fra dit konsultationsrum, i stedet for at hente dem i venteværelset.
Når du trykker på kaldeknappen på telefonen, aktiveres en højtaler  i venteværelset, og du kan kalde den næste patient ind.

Med kaldeanlægget får du mere tid til at fokusere  på den enkelte patient.

 

Bliv klogere på vores telefonsystem til sundhedsvæsenet

 

 

JA TAK

- jeg vil gerne ringes op!

*
*
Ring mig op!

Alle abonnementer kræver CVR nummer. Alle priser er angivet ekskl. moms.

RING MIG OP

Vi bruger cookies til at forbedre vores website og din oplevelse. 

Læs mere
OK