Søg

Mobilomstilling

For erhvervsdrivende, der ikke altid er på kontoret, kan en mobilomstilling være en vigtig del af teleløsningen. 

Vi tilbyder to forskellige mobilomstillinger alt afhængig af din virksomheds behov. Vores Mini Mobilomstilling indeholder de helt basale omstillingsfunktioner, mens den almindelige Mobilomstilling har alle de funktioner, der gør det nemt og fleksibelt at besvare dine kundehenvendelser. Opkald til et hovednummer kan automatisk dirigeres hen til den relevante medarbejder - uanset hvor han eller hun befinder sig.

Som udgangspunkt anbefaler vi altid at en løsning, hvor mobiltelefoni og fastnettelefoni kombineres, da der er nogle konkrete udfordringer forbundet med rene mobilløsninger.
Dem kan du læse mere om her.

Der er selvfølgelig tilfælde, hvor det giver god mening at have en ren mobilløsning. Det gælder typisk helt små virksomheder, eller virksomheder med helt basale omstillingsbehov. Til dem har vi udviklet en række funktioner, der udvider de muligheder, der ellers er med mobilløsninger. I kan således få velkomsthilsen og viderestillinger, samt køer, så der kan ringe mere end én ind af gangen. Det mobilnummer, der er hovednummer, kan bruges som almindeligt mobilnummer samtidigt, således at man fx kan modtage sms´er på nummeret. Til vores mobilløsning hører naturligvis også en app

Læs om vores app          Se funktioner til fastnettelefoni

 

 

Mini mobilomstilling 

  • Én velkomsthilsen - Dine kunder bliver straks mødt af den samme velkendte stemme.
  • Én køfunktion - Opkald til et hovednummer kan ringe på flere mobiltelefoner efter forskellige kriterier. Mens der ventes på svar, er der mulighed for ventemusik.
  • Én valgmenu - En tast selv service, så dine kunder sendes til den rigtige afdeling.
  • Én tids- og kalenderstyring - Du kan afspille forskellige velkomstbeskeder på forskellige tidspunkter, dage og perioder. - f.eks. til frokost, efter lukketid, ferie og helligdage mv.
  • Én telefonsvarer - Telefonsvareren kan bruges som en virksomheds hovedtelefonsvarer, for en afdeling, eller for et mobilnummer.
  • Én beskedkomponent - Med samme funktion som en telefonsvarer, dog med den forskel at de der ringer ikke kan lægges beskeder.
  • Lokalnumre – Hvert mobilnummer får også et lokalnummer.
  • Omstilling - Du kan omstille en samtale direkte (blind omstilling), eller parkere samtalen og give modtageren besked før omstillingen (ledsaget omstilling).
  • Forstyr ikke - Du kan sætte din mobiltelefon til ”forstyr ikke”, så den ikke ringer, men f.eks. går videre til en kollega eller en telefonsvarer.
  • Tilmeld en mobil til køen – Du kan fra din mobil til- og afmelde dig køen.
  • Duo kald - Du kan sætte et andet telefonnummer til at ringe samtidigt med dit eget.  
  • ipnordic mobil PBX er 100% skalerbart - Omstillingsanlægget kan udvides med præcis det antal brugere, I har behov for.

 

Mobilomstilling 

  • Velkomsthilsen - Dine kunder bliver straks mødt af den samme velkendte stemme.
  • Køfunktioner - Opkald til et hovednummer kan ringe på flere mobiltelefoner efter forskellige kriterier. Mens der ventes på svar, er der mulighed for, at der f.eks. kan høres musik, reklamer, eller hvilket nr. man er i køen.
  • Valgmenuer - En tast selv service, så dine kunder sendes til den rigtige afdeling.
  • Tids- og kalenderstyringer - Du kan afspille forskellige velkomstbeskeder på forskellige tidspunkter, dage og perioder. - f.eks. til frokost, efter lukketid, ferie og helligdage mv.
  • Telefonsvarere - Telefonsvarere kan bruges som en virksomheds hovedtelefonsvarer, for en afdeling, for et til et mobilnummer mv.
  • Beskedkomponenter - Med samme funktion som en telefonsvarer, dog med den forskel at den der ringer ikke kan lægge beskeder.
  • Telekonferencerum - Med et ubegrænset antal interne og eksterne deltagere.
  • Lokalnumre – Hvert mobilnummer får også et lokalnummer.
  • Omstilling - Du kan omstille en samtale direkte (blind omstilling), eller parkere samtalen og give modtageren besked før omstillingen (ledsaget omstilling).
  • Forstyr ikke - Du kan sætte din mobiltelefon til ”forstyr ikke”, så den ikke ringer, men f.eks. går videre til en kollega eller en telefonsvarer. Tilmeld en mobil til en kø – Du kan fra din mobil til- og afmelde dig en kø.
  • Duo kald - Du kan sætte et andet telefonnummer til at ringe samtidigt med dit eget. 
  • Hent telefonnummer (Call back) - Funktionen kan bruges, hvis man vil give kunderne mulighed for at blive ringet op.
  • Landekodestyring - Din mobil PBX kan se, om det nummer der ringer er fra Danmark, Tyskland, Sverige eller øvrige udland, og give velkomsthilsen, valgmenu og besked på det rette sprog, samt styre kaldet hen til den rette afdeling/medarbejder.
  • Afbryder - Funktionen kan bruges til forskellige ting, f.eks. hvis man ønsker 20 minutters frokostpause, hvor telefonerne ikke ringer.
  • Automatisk opkaldsstyring – Omstillingsanlægget kan sættes op til at identificere et telefonnummer og stille det direkte videre til en bestemt afdeling, eller en specifik medarbejder.
  • Valg - Funktionen kan bruges til at validere kundens indtastning – fx kundenummer.
  • ipnordic mobil PBX er 100% skalerbart - Omstillingsanlægget kan udvides med præcis det antal brugere, I har behov for.
  • Caller ID - Hvis du vil undgå, at kunden får dit mobilnummer, kan hovednummeret indstilles som Caller ID. 

Pris pr. måned for ovenstående funktioner og 50 timers omstilling fra hovednummer til mobilerne: 99,- kr.
Oprettelse: 995, - kr. 
Ekskl. oprettelse og abonnement for det enkelte mobilnummer.

 

 

Pris pr. måned for alle funktioner og alle omstillinger fra hovednummer til mobilerne: 499,- kr.
Oprettelse: 4995,- kr. 
Ekskl. oprettelse og abonnement for det enkelte mobilnummer.

 

 

 

 

RING MIG OP

Vi bruger cookies til at forbedre vores website og din oplevelse. 

Læs mere
OK