Søg

Her kan du læse om vores kommunikationsløsninger,
de services og produkter vi tilbyder samt om vores koncept for at drive forretning.

 

ipnordic magasin

- klik på billedet for at se magasinet (åbner i nyt vindue)

 

Læs mere om vores forretningskoncept

Der er da ikke nogen grund til at binde tilfredse kunder 
- Vi tilbyder telefoni uden binding.

Skræddersyede løsninger fra det store prøverum 
- Vores kunder skal træffe kvalificerede beslutninger. Derfor tilbyder vi at få et  telefonisystem på prøve  i 30 dage uden beregning. 

Mobilabonnement med automatgear 
- Vi tilbyder automatisk tilpasning af mobilabonnement. Så har du altid en  løsning, der passer til dit forbrug.

Rene mobilløsninger - for dig der elsker udfordringer 
- Vi rådgiver dig om det bedste setup for netop din virksomhed.

Ærligt talt - og veldokumenteret 
- Vi tilbyder optagelse af alle samtaler. Samtaledokumentation giver medarbejdertryghed og rene linjer.

Support 24/7
- Verden går ikke i stå fordi klokken bliver 16. Læs om vores 24/7 support koncept.

Buffet eller gourmet
- Vi tilbyder telefoniløsninger, der passer til din virksomheds reelle  behov - hverken mere eller mindre.

Er du til salg for en smartphone?
- Der er  god  grund til at tænke sig om, før man binder sig til en teleleverandør i bytte for et terminaltilskud.

Hjælpen er aldrig længere væk end din telefon
- Verden er fuld af udfordringer for erhvervsdrivende,  men telefoni bør ikke være en af dem. Den del tager vi os af.

Er din telesælger provisionslønnet?
- Det er vores telekonsulenter ikke. Så  kan de koncentrere sig om deres kerneopgave; at sammensætte løsninger, der passer til kundernes behov.

Telefoni er en tillidssag
- Når det gælder livsnerven i din virksomhed, bør de  eneste bånd, der binder dig til din teleleverandør, være  tillidsbånd.

En familievirksomhed bygger da ikke raketter!
- Hos os satser vi på langsigtede sunde kunderelationer frem for hurtige gevinster.

Communicator - overblik og effektivitet
- Software der letter kommunikation og kundeservice i din virksomhed.

Om at skabe værdi for sine kunder
- Vi udvikler produkter, der ansporer til at øge kundernes kreativitet, produktivitet og indtjening.

Vellykket integration
-  Der er store fordele ved at integrere din kommunikationsplatform med it­systemet i din virksomhed, bl.a. forbedret kundeservice og øget effektivitet.

Kan man komme foran ved at gå i andres fodspor?
- ipnordic tænker innovativt og er med til at forme markedet. Mange gode ideer kan kopieres på et øjeblik - men ikke  alle!

Hvem træffer beslutningerne om din telefoniløsning?
- Kom godt fra start: læg  ansvaret  for at vælge teleleverandør  hos en medarbejder, der har forudsætningerne for at træffe gennemtænkte valg. 

Hvor svært kan det være? - det er jo bare telefoni
- Det behøver ikke være  en uoverskuelig proces at skifte teleleverandør.  Du skal bare vælge en udbyder, der forstår, at han ikke kun er leverandør, men i lige så høj grad din samarbejdspartner.

Ærligt talt....om teleydelser
- Vi giver dig 8 gode råd - før du vælger teleleverandør.

Stil større krav til din teleudbyder
- Tiden, hvor telefonsystemer kun kunne formidle verbal kommunikation, er for længst forbi. Teknologien har gjort evolutionære kvantespring, og derfor er det kun naturligt, at du også stiller langt større krav til din teleudbyder.

Volapyk der koster dig penge
- Sender  din teleudbyder dig lange,  uigennemskuelige  regninger? Så  bør du være ekstra opmærksom   - Du risikerer nemlig at betale for ydelser,  du ikke bruger!

Tag ansvar...og løs opgaven
En telekunde, der kontakter sin udbyder med et  problem eller en udfordring, skal ikke udsættes  for det store spil omstillingsbingo.  Den medarbejder, der tager telefonen, tager  også ansvar for opgaven!

En softphone er lige lovlig soft
- Vi anbefaler ikke softphone løsninger til erhverv! Softphone teknologien lever ganske enkelt ikke op til de krav, en dansk virksomhed har til alsidig telekommunikation.

 

 

RING MIG OP

Vi bruger cookies til at forbedre vores website og din oplevelse. 

Læs mere
OK