Søg

Software & Hardware

Vores software gør arbejdsdagen lettere og mere effektiv for vores kunder.
Vi udvikler selv al software og arbejder hele tiden på at opfylde vores kunders ønsker, såvel som at følge den teknologiske udvikling.

 

Vi bruger hardware af den bedste kvalitet - uanset om det gælder headsets, telefoner eller smarte gadgets.

Læs om vores hardware

 




Software


Communicator - pc omstillingsbord

PBX designer - værktøj til opsætning og ændring af telefonsystemet

Statistik - få detaljeret statistik på din telefoniløsning 

ipnordic App - app til Android og iPhone, som gør det let for dig på farten

Min Side - vores selvbetjeningsmodul 

 

Hent vores software (åbner i nyt vindue) 

 


 

Communicator

- overblik og effektivitet

Communicator er et vitalt stykke værktøj til dig, der ønsker at lette kommunikation og kundeservice i din virksomhed.
Du får et præcist overbliksbillede af virksomhedens telefoni, samlet i ét skærmbillede på din computer, og brugerfladen er enkel og intuitiv.

Communicator findes i 2 versioner: Communicator og Communicator Pro
 

Communicator indeholder følgende funktioner

  • Farveikoner for telefonstatus
  • Alle opkald vises med telefonnummer og navn fra 118.dk
  • Status over opkaldskøer, seneste opkald og i gangværende opkald
  • Omstil samtaler til virksomhedens medarbejdere eller til dine kontakter
  • Dagsstatistik for telefonkøen gør det let at lokalisere eventuelle flaskehalse
  • Med et par klik kan du sende sms og mail til virksomhedens medarbejdere, eller til dine kontakter i Communicator

Se en kort video om Communicator her (åbner i nyt vindue)

 

 

Communicator Pro
har de samme funktioner som Communicator, men Pro versionen indeholder også følgende:

  • Du kan via popup vinduer overvåge ændringer i medarbejderes telefonstatus og personstatus, så du f.eks. får besked, når en medarbejder er ledig.

  • Du kan følge, om omstillede opkald bliver besvaret. Tages telefonen ikke, kan opkald automatisk komme retur til dig som receptionist.

  • Du kan også trække et omstillet opkald retur.

  • Hvis en medarbejder er optaget, kan du med foruddefineret sms/e-mail hurtigt sende en besked om at ringe tilbage.

  • Nem ændring af kollegers brugerstatus ved ferie, kursus og lignende. Det kan opsættes med tidsstyring.

  • Der er chatfunktion til intern brug.

  • Du kan lave dine egne genvejstaster - f.eks. til at besvare et kald.

  • Der er kalenderintegration med Outlook og Gmail, så du kan se medarbejdernes aftaler.

  • Du kan aktivere forskellige programmer, så du kan aktivere URL opkaldsservice og ringe til klikbare telefonnumre på websider.

  • Med Overblik i Communicator Pro har du mulighed for at opsætte et brugerdefineret wallboard, der kan vise alle opkald samt medarbejderspecifikke statistikker eller køstatistikker live. Det er også muligt at oprette specialkonfigurerede felter, som fx kan vise top 5 over de medarbejdere, som har taget flest kald.

  • Med Omstillingsbordet i Communicator Pro får jeres receptionist det store forkromede overblik over virksomhedens aktuelle telekommunikation. De mange forskellige funktioner gør, at jeres receptionist hurtigt kan håndtere opkaldene og yde en god service. Man kan fx. oprettet skabelonbeskeder og trække opkald tilbage, hvis en kollega ikke svarer.

                         
                         Communicator Pro  

    

Communicator Overblik - i Pro

 


 

 


Communicator Omstillingsbord - i Pro

 


 

PBX Designer

Med PBX Designer kan du let konfigurere virksomhedens omstillingsanlæg via en brugervenlig flade. Du behøver ingen dyre teknikere.

 

Du kan selv opsætte bl.a.:

  • Åbningstider
  • Telefonsvarere
  • Køsystemer
  • Viderestillinger
  • Tastevalg
  • Egne variable, fx hvis du har behov for, at kunderne indtaster kundenummer, inden de bliver stillet igennem til en medarbejder

Alternativt gør vi det gerne for dig - Det er er en del af din supportaftale.

 


 

Statistik

Med modulet Statistik får du detaljeret statistik på din telefoniløsning.

 

Du kan se generel statistik på opkaldenes:

  • Tidspunkter
  • Varigheder
  • Priser
  • Geografske placeringer på et kort


Har du brug for yderligere detaljer, kan du se både køtider og opkaldsinfo på de enkelte køer – og et specifceret overblik over dit forbrug hos ipnordic.

Statistikmodulet er en del af Min Side, som du kan læse om her


 



ipnordic App

Vi har udviklet en app til både Android og iPhone, som gør det let for dig på farten

 

Med vores app til Android og iPhone kan du fx nemt:

  • Få overblik over dine kolleger og se, om de er ledige eller ej
  • Omstille en samtale til en kollega - både blind og ledsaget omstilling (fordrer wifi)
  • Sende en SMS eller email til din kollega, ligesom du også kan sende en gruppe-SMS 
  • Til- eller afmelde dig en kø - evt. med prioritet hvis alle andre er optaget 
  • Sætte din mobil på pause, så du undgår køkald og kun modtager direkte kald 
  • Sætte mobilen på DND (forstyr ikke). Kan også tidsstyres
  • Viderestille din mobil 
  • Oprette duokald, så to telefoner ringer samtidig ved indkommende kald
  • Indstille dit udgående opkalds ID - fx hvis du, fra mobilen, ønsker at ringe ud med jeres hovednummer i dagtimerne
  • Ringe direkte til dine kolleger via app'en 
  • Integrere din kalender og se status for dagen og ugen  
  • Tilpasse visningen af grupper og brugere, så man kun ser dem, man har brug for 

Du kan finde en guide til ipnordic App her

 



Min side

Min side er ipnordic's selvbetjeningportal, hvor du kan finde oplysninger om de fastnet- og mobilabonnementer samt internetforbindelser din virksomhed har hos ipnordic.

 

På Min side kan du med nogle få klik:

Se detaljer om jeres fastnetabonnementer - bl.a.:

  • Forbrugsrapporter
  • Opkaldsdata og statistik
  • Kørapporter

Se detaljer om jeres mobilabonnementer - bl.a.:

  • Forbrugsrapporter
  • Finde PIN og PUK koder
  • Ændre og administrere mobilabonnementer; sætte grænser for opkalds- og dataforbrug, administrere tillægspakker mv.
  • Vælge optioner; spærre simkort, bestille nyt simkort, tillade eller lukke for roaming mv.
  • Koble din mobil til en kø i telefonsystemet

Lave basisændringer i jeres telefonsystem - bl.a.:

  • Lave viderestillinger på opkald til jeres hovednummer
  • Rette individuelle medarbejderes funktionstaster til speed dial
  • Rette fælles og individuelle telefonbøger

Log in oplysninger fås ved henvendelse til vores support, på support@ipnordic.dk eller telefon 8910 1010.

Læs manualen til Min Side

 

 



 

Hardware

Bordtelefon

Dect telefoner (trådløs)

Headsets

Gadgets

 


 

Bordtelefon

Den tyske virksomhed Snom har produceret telefoner af høj kvalitet siden 1996. ipnordic har gennem flere år haft et nært og særdeles produktivt samarbejde med udviklingsafdelingen ved Snom. Det betyder, at vi kan tilpasse vores software til deres iptelefoner. Den gode synergi mellem vores udviklere og teknikere giver fleksible løsninger, der er perfekt afstemt til kravene på det danske marked - og gør det lettere for os at imødekomme vores kunders ønsker. 

 

 

Snom D725
Lydkvalitet, mange funktioner og brugbarhed i topklasse

Til kontorpersonalet der efterspørger høj lydkvalitet og et højt antal programmerbare PBX taster.
Den kombinerer højt udviklet hardware med det gennemprøvede snom SIP software.

B/W displayet med 4 linjer viser ID på indgående opkald, også fra udlandet, samt oplysninger genereret af den indbyggede browser.

De 18 funktionstaster med rød/grøn LED lys kan bruges til at implementere funktioner fra PBX systemet. For eksempel hurtigkald, optagetlampe, oplysninger for delte linjer og omstilling.

Snom D725 giver dig lydkvalitet, mulighed for forskellige funktioner og brugbarhed i topklasse.

  • B/W display med 4 linier
  • 18 LED funktionstaster
  • 12 identiteter
  • Wideband audio
  • Håndfri betjening
  • Strøm via Ethernet (PoE)
  • WLAN / Bluetooth Headset klar
  • 2 x Gigabit LAN porte

ipnordic er SNOM interoperability partner 

Guide til SNOM D725

 



Dect telefoner (trådløs)

Når det drejer sig om trådløse telefoner (DECT), har vi valgt produkterne fra tyske Gigaset Pro. 
Det er nemlig ikke nogen enkel opgave, at fremstille trådløse telefoner, der opfylder alle de krav, der stilles i en moderne virksomhed. Gigaset Pro har en kompromisløs holdning til kvalitet: Hvis noget er værd at lave, er det også værd at lave ordentligt, og produkterne lever fuldt op til kvalitetsstemplet: Made in Germany

 


ipnordic er autoriseret Gigaset Pro Partner

 

 

Gigaset SL750H PRO
- Praktisk telefon i et smart design  

Telefonen har bluetooth, så den kan anvendes sammen med trådløse headsets. Det giver dig maksimal bevægelsesfrihed. 

  • Ikonbaseret brugerflade
  • Håndfri tale med HDSP / CAT-IQ 2.0 lydkvalitet og høj lydstyrke
  • 250 timers standby tid
  • Op til 12 timers taletid
  • Vibration
  • De sidste 20 kaldte numre lagres
  • Automatisk genkaldsfunktion
  • Indendørs rækkevidde 50 m
  • Udendørsrækkevidde 300 m
  • Headset-forbindelse via Bluetooth® eller 2,5 mm jack
  • Opladning via enhver mikro-USB
  • Individuelle ringetoner

Sælges sammen med en base: Som udgangspunkt Gigaset N510 IP PRO Singlecell. I større sammenhænge Gigaset N720 DECT IP Multicell.

   

 

 

Gigaset R650H PRO
- Robust

Denne model er velegnet til miljøer, der kræver en mere robust telefon. Telefonens vibrator er en smart funktion i støjfyldte omgivelser.

  • Robust, støv-, stænk- og stødbestandig
  • Vibrerende og blinkende opkaldsunderretning
  • Valg mellem forskellige lydprofiler og vibrationsalarm
  • 300 timers standby tid
  • 14 timers taletid
  • Håndfri samtale med god lydkvalitet
  • Indendørs rækkevidde 50 m
  • Udendørsrækkevidde 300 m
  • Opkaldsliste over ubesvarede, indgående og udgående opkald
  • Bruger 2 stk. genopladelige AAA-batterier
  • LED-lygte
  • Headsettilslutning via 2,5 mm stik
     

Sælges sammen med en base: Som udgangspunkt Gigaset N510 IP PRO Singlecell. I større sammenhænge Gigaset N720 DECT IP Multicell.

   

 


 

Headsets

Plantronics - trådløse headsets

 

Savi W700-serien

Med de trådløse DECT-headsets skifter man nemt mellem bordtelefon, PC og mobiltelefon - ideelt til medarbejdere, der veksler mellem forskellige enheder og samtidig stiller høje krav til lydkvaliteten.

Man kan besvare og afslutte opkald, regulere volumen osv. direkte fra headsettet og med en trådløse rækkevidde på op til 120 meter fra basen, udgør headsets fra Savi W700-serien en meget fleksibel løsning.

Savi W710/A, mono og Savi W720/A, duo

  • Trådløs rækkevidde – op til 120 meter
  • Vægt – 74g / 96 g
  • Støjreducerende mikrofon
  • Forbindes til: Bordtelefon, mobiltelefon og PC
  • Taletid - op til 13 timer

Sælges sammen med EHS boks


Jabra - kablet headset

 

Jabra BIZ 1500 Mono headset

Headsettet er designet til brug hele dagen med en ergonomisk designet hovedbøjle og bløde ørepuder af skum, der fører varmen væk fra ørerne. 

Den støjdæmpende mikrofon har filter mod luftstød og reducerer baggrundsstøj
og vejrtrækningslyde, der gør headsettet ideelt til åbne kontorer og støjfyldte miljøer.

  • HD-lyd med HD Voice giver krystalklare samtaler
  • PeakStop fjerner øjeblikkeligt skadelige høje toner, før de når ørerne. Dette bevarer lydniveauet på et sikkert leje og beskytter hørelsen
  • Hovedbøjle og den robuste 270 graders drejelige mikrofonarm kan justeres til den ønskede pasform
  • Vejer kun 88 g.
  • Brugervenlig og intuitiv betjeningsenhed.

Headsettet sælges sammen 1200 GN adapter.

 


 

Gadgets

Busy light
- viser tydeligt din status på telefonen

 

Busy light er en smart lille gadget til dig, der ofte bliver afbrudt, fordi folk omkring dig ikke ser, at du er optaget på telefonen.

Busy light er meget nyttig i bl.a. receptioner og åbne kontorlokaler. Du undgår afbrydelser, da dine omgivelser tydeligt kan se, om du er optaget, og busy lights klare signaler gør det oplagt at skrue ned for ringestyrken på telefonerne, hvilket giver et bedre arbejdsmiljø for alle.

Busy light placeres synligt – fx på din pc skærm og lyser;

  • grøn når du er ledig på telefonen
  • gul når du ringer op, eller bliver ringet op
  • rød når du er optaget: både når du har en samtale, og når du har aktiveret DND (”forstyr ikke”) på telefonen
  • blå når du er på pause

Det er muligt at vælge, at Busy light skal blinke, fx når du bliver ringet op, ligesom der er mulighed for at ændre statusfarverne. Busy light fungerer sammen med Communicator Pro, som er ipnordic’s PC omstillingsbord. 

Opsætning tager ganske få sekunder, da den tilsluttes din pc med USB stik, og efter et opkald til ipnordic er Busy light aktiveret.

   

 

RING MIG OP

Vi bruger cookies til at forbedre vores website og din oplevelse. 

Læs mere
OK