Søg

Funktioner i telefonsystemet

Vi skræddersyr telefoniløsningen, så den passer til din virksomheds specifikke behov,
og vi udvikler løbende flere funktioner.

Her er nogle af de funktioner, vi tilbyder til vores fastnettelefoni. 
Vi anbefaler som udgangspunkt altid en kombination af fastnet- og mobiltelefoni.
 


Bliv klogere på, hvorfor du skal vælge en kombinationløsning Se funktioner i mobilomstillingen

 

  • Omstilling 
    Du kan omstille en samtale direkte (blind omstilling), eller parkere samtalen og give modtageren besked før omstillingen (ledsaget omstilling).
  • Viderestilling
    Du kan manuelt aktivere en fast viderestilling på din telefon, til et nummer du vælger.
  • Valgmenuer
    En valgmenu er en tast-selv service, så at dine kunder og samarbejdspartnere sendes til de rigtige afdelinger - fx. tryk 1 for salgsafdeling, tryk 2 for bogholderi osv. Menuen kan også have undermenuer.
  • Talebeskeder 
    Velkomsthilsen og beskeder om travlhed, lukket, ferie mv. Beskederne er nemme at indtale og aktivere. Ellers gør vi det gerne for dig.
  • Tids- og kalenderstyring 
    Du kan afspille forskellige velkomstbeskeder på forskellige tidspunkter, dage og perioder - fx til frokost, efter lukketid, ved ferie og helligdage mv. Opkald kan evt. viderestilles til andre telefonnumre eller en besked, når der er lukket.
  • Åbningstider
    Åbningstider kan være automatisk- eller manuelt styrede (dag/nat indstilling)
  • Afbryder / Switch
    Funktionen kan bruges til mange forskellige ting, fx hvis I ønsker 20 minutters frokostpause, uden at telefonerne ringer, eller på dage med kursus, ferie eller lignende. Indgående opkald kan evt. ledes til en valgt talebesked eller en telefonsvarer. 
  • Forstyr ikke og Pause
    Forstyr ikke: Du kan sætte din telefon til ”Forstyr ikke”, således at den ikke ringer, men går videre til en kollega, en kø eller en telefonsvarer.
    Pause: Sætter du din telefon på "Pause", får du kun kald der er foretaget direkte til dit lokalnummer eller eventuelle fastnetnummer. Du modtager ikke kald fra køer.
  • Træk kollegers kald
    Opkald til en medarbejder, som ikke er til stede, kan trækkes fra en vilkårlig telefon. Der er mulighed for opsætning af indtrækningsgrupper med forskellige rettigheder.
  • Kø 
    Med køfunktionen kan kald til et hovednummer ringe på flere telefoner (inkl. eksterne telefoner) efter forskellige kriterier. 
    • I kan definere i hvilken rækkefølge, I vil have telefonerne til at ringe (også eksterne telefonnumre og mobilnumre)
    • Det er let at til- eller afmelde medlemmer til køen.
    • Mens der ventes på svar, er der mulighed for, at de ventende fx. kan høre musik, valgte beskeder, reklamer, hvilket nummer man er i køen og den gennemsnitlige resterende ventetid. 
  • Duokald
    Du kan sætte et internt eller eksternt numer til at ringe samtidig med dit lokalnummer eller mobilnummer. 
  • Optag samtaler 
    Du kan optage en samtale med et tryk på en tast og få en lydfil tilsendt som email. Der er også mulighed for at optage samtlige samtaler i firmaet, både via fastnet og mobil.
    Læs mere om hvorfor dokumentation af samtaler kan være en god ide for jer
  • Navneopslag af indkommende opkald
    Se navn og nummer på den, der ringer, i telefonens display.
  • Integration til diverse it systemer
    Få direkte integration til jeres it system - Det letter håndteringen af kald. Når den der ringer indtaster fx CPR nummer eller kundenummer identificeres han, og jeres oplysninger om kunden åbnes automatisk. Vi har bl.a. integration til Economics, XMO, Aldente, DentalSuite og Vetvision. Kontakt os for at høre, om vi har integration til jeres it system - Hvis ikke vi har, kan vi sansynligvis lave det. Læs mere om, hvordan integration mellem telefoni- og it system gør hverdagen lettere.
  • Opkaldsstyring af indgående opkald på baggrund af A-nummer
    • lave landekodestyring, så den der ringer får velkomsthilsen, valgmenu mv. på det rette sprog, samt styre kaldet hen til en bestemt afdeling eller medarbejder.
    • lede bestemte numre udenom køen, eller direkte til en bestemt afdeling eller medarbejder
    • blokere kald fra valgte numre. 
  • Vis og skjul nummer
    Du kan med en kode vælge, om dit nummer skal vises eller være skjult, når du foretager et opkald.
  • Vis hemmeligt nummer
    Hvis du ikke ønsker at modtage opkald fra hemmeligt nummer, kan den der ringer blive bedt om at acceptere visning af sit nummer, inden kaldet går igennem. 

  • Call Back
    Med Call Back kan systemet automatisk ringe op til den der ringer, når han er nr. 1 i køen, eller når der er en ledig medarbejder, istedet for at han skal vente i telefonen. Den der ringer trykker fx 1 for at blive ringet op, når det er hans tur, og systemet sørger for resten.

  • Bed om at blive ringet op 
    Giv dem der venter i en kø, mulighed for aktivt at vælge at blive ringet op (tast 1 for at blive ringet op). Systemet sender automatisk en email til jer, med besked om, at nummeret skal ringes op. 
  • Spærring for udgående opkald
    Du kan spærre et lokalnummer, så der ikke kan foretages udgående opkald fra telefonen.
  • Gratis interne opkald 
    Alle opkald som er udført internt, enten mellem filialer, afdelinger eller fx hovedkontoret og hjemmekontoret, er gratis opkald.
  • Nummerbestemt ringetone
    Du kan fx vælge, at telefonen skal have én ringetone ved interne kald, en anden ringetone ved eksterne kald og en tredje, når det er bestemte kolleger der ringer.
  • Hurtigkald med kortvalgsnummer
    Du kan foretage hurtigkald til telefonnumre efter eget valg (speed dial)
  • Telefonsvarer
    Mulighed for at opsætte telefonsvarer til jeres hovenummer, til afdelinger og til den enkelte medarbejder. Alle interne numre kan få egen telefonsvarer. Beskeder bliver tilsendt som e-mail med en vedhæftet lydfil.
  • Direkte nummer
    Der kan tilknyttes direkte numre til de enkelte medarbejdere - både danske og udenlansdske numre.
  • Banke-på funktion
    En diskret tone gør dig opmærksom på nyt indgående kald, mens du taler.
  • Ventemusik
    Vi leverer gratis KODA-fri ventemusik. Det er muligt selv at indsætte ventemusik.
  • Virtuel fax
    Send og modtag fax via email.
  • Telefonkonference
    Du kan nemt etablere et konferencerum med et ubegrænset antal interne og eksterne deltagere. Der er mulighed for at lægge en adgangskode på.
  • Samtaleanlæg
    Du kan med en servicekode bruge telefonanlægget som et samtaleanlæg og tale igennem højtaleren på alle jeres telefoner eller blot en enkelt.
  • Sig et nummer
    ”Sig et nummer” komponenten kan læse indtastede tal op. Dette kan bruges til at opbygge en avanceret interaktiv voice response.
  • Indtast et tal
    Få jeres kunder til at taste kundenummer, eller patienter til at taste CPR nummer.
  • Datavalidering
    Komponenten bruges til at validere brugerindtastede værdier - fx kan systemet kontrollere om en kunde har indtastet 7 cifre i sit kundenummer. Komponenten benyttes ofte i sammenhæng med "indtast et tal" og "URL kald"
  • URL kald
    URL kald kan indsende indtastede oplysninger f.eks. i et CMS system, i en database eller på en webside. Det kan f.eks. dreje sig om registrering af start eller slut for arbejdstid, eller selvaflæsning af vand og el.
  • Navneoplysning på telefonnummer
    Ved at indtaste en kode sammen med et telefonnummer, kan du få oplyst navn og adresse, tillnyttet nummeren, på din telefons display.
  • Telefonvækning
    Bestil telefonvækning - også til andre lokalnumre. Velegnet til hoteller m.m.

RING MIG OP

Vi bruger cookies til at forbedre vores website og din oplevelse. 

Læs mere
OK