Søg

Telefoni til dyrlæger 

Hverdagen på din dyreklinik bliver nemmere med en skræddersyet telefoniløsning fra ipnordic. Betjeningen af klienterne bliver mere effektiv, uden at du behøver gå på kompromis med dit høje serviceniveau. Vi har erfaring med en lang række danske dyreklinikker, og derfor kan vi opfylde de nøjagtige behov, som din klinik måtte have.

 

Der bliver aldrig meldt optaget

Med et telefonsystem fra ipnordic bliver der aldrig meldt optaget – uanset hvor mange der ringer samtidig. Alle klienter kommer i gennem til en velkomsthilsen, og er der travlt, kan de blive præsenteret for et køsystem, eller få mulighed for at lægge en besked, afhængigt af hvad du ønsker-
 

Ingen klienter ringer forgæves

Vores intelligente telefoni sikrer, at du aldrig mister opkald. Du kan fx give din klienter mulighed for at vælge ’ring mig op’, hvorefter du modtager en mail med klientens telefonnummer. Så kan du ringe tilbage, når du er ledig. Du kan også få ’call back’-funktionen, hvor klienten kan vælge at blive ringet op, når han er nummer 1 i køen – og det sker ganske automatisk.
 

Du får et bedre overblik

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt og varighed for alle opkald, samt køtider, bliver registreret. Det giver både mulighed for at planlægge klinikkens bemanding og et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får du en nyttig viden om klienthenvendelserne.
 

 


Funktioner, der gør din hverdag nemmere

  • Grafisk PC omstillingsbord som giver det fulde overblik over lokalnumre og køer

  • Navneopslag af indkommende opkald- så både navn og nummer kan vises i displayet

  • Mulighed for integration med Vetvision  

  • Statistik - et modul, hvor I kan se tidspunkt og varighed for opkaldene. Derudover kan I se kørapporter, et specificeret overblik over jeres forbrug og meget mere

  • Ubegrænset antal beskedsvar ved kursus, møde, frokost eller travlhed. Beskederne er nemme at indtale og aktivere, og vi gør det gerne for dig.

  • Mulighed for hurtigt og nemt at viderestille til vagttelefon, rette åbningstider, ændre hurtigkaldsknapper og opsætte datostyrede telefonbeskeder via selvbetjening på Min side.

 

Opgradering og vedligeholdelse

Et telefonanlæg fra ipnordic er 100% skalérbart og nemt at opgradere. Opsætningen kan tilpasses dine aktuelle behov på få minutter. Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er det eneste hardware, som er placeret hos dig. Telefoniserverne overvåges døgnet rundt.

 

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed, så kontakt os, eller skriv dit telefonnummer i formularen, så ringer vi dig op.

 

 

 

 

JA TAK

- jeg vil gerne ringes op!

*
*
Ring mig op!

Alle abonnementer kræver CVR nummer. Alle priser er angivet ekskl. moms.

RING MIG OP

Vi bruger cookies til at forbedre vores website og din oplevelse. 

Læs mere
OK