Telefoni til
sundhedsvæsenet

Vi har udviklet en intelligent telefoniløsning, der opfylder sundhedsvæsenets specifikke behov og aflaster sekretærfunktionen, fx når der er pres på telefonanlægget mellem kl. 8.00 og 9.00. 

Løsningen tilpasses jeres behov, og kan justeres i løbet af få minutter, når der er behov for ændringer i fx opsætning og telefonbeskeder.

Funktioner, der gør jeres arbejdsdag lettere

Indtal jeres egen velkomsthilsen – eller få os til at indtale for jer – så telefonen aldrig bliver meldt optaget, men alle patienter mødes med en tilpasset hilsen.

Med enkelte klik på telefonene vil I selv kunne indtale travlbeskeder, kursusbeskeder, lukkebeskeder mv., så I hurtigt vil kunne slå beskederne til og fra ude hos jer i klinikken. 

Jeres patienter har mulighed for at viderestille sig, ved fx at taste 1 for læge A, 2 for læge B og derved blive sat i kø hos den ønskede læge.

Inden patienten vælger læge, bliver vedkommende bedt om at indtaste sit CPR-nummer, som bliver verificeret og derefter præsenteret for lægen ved samtalens begyndelse.

Få navneopslag ved alle indkomne opkald, så personens navn, og ikke kun telefonnummeret, vises i telefonens display. Det er med til at sikre en hurtig identifikation af en eventuel patient, og dermed en mere personlig imødekommenhed.

Mulighed for integration med journalsystemer, så patientens journal automatisk vises på computerskærmen, når vedkommende ringer til jer. 

Vi har integration til bl.a. XMO, Novax, Medwin, Xmedicus, MyClinic, Xdont, EMAR, HostedMedwin, WinPLC, Clinea, Docbase, Ganglion, Hosted Clinea, Multimed, ComplimentaWork m.fl.

Få mere tid til den enkelte patient, og indkald patienter fra venteværelset via en knap på telefonen. Når I trykker på telefonens kaldeknap, aktiveres en højtaler i venteværelset, og I kan kalde den næste patient ind, uden at forlade konsultationsrummet.

Med vores grafiske omstillingsbord Communicator har I altid det fulde overblik over alle afdelinger, lokalnumre, køer samt kollegers aktuelle status. Læs mere om Communicator

Hos ipnordic kan I selv vælge hvor mange telefonlinjer, I ønsker i den samlede opsætning. Uanset hvor mange linjer I ønsker, ændrer prisen sig ikke.

Hjælpen bør altid være inden for rækkevidde, hvis der opstår en nødsituation på klinikken. Derfor er panikknappen en funktion, som mange i din branche vælger. Funktionen er simpel: I aktiverer alarmen ved at trykke på en panikknap på telefonen, som automatisk ringer til de øvrige telefoner i klinikken, med en særlig ringetone som I selv vælger. Displayet i telefonen viser, hvor i klinikken alarmen kommer fra.

Vi tilbyder et statistikprogram, hvor bl.a. tidspunkt, varighed og kø-tider for alle opkald bliver registreret. Det giver mulighed for at planlægge klinikkens bemanding samt et praktisk overblik i perioder med spidsbelastning. Samtidig får I en nyttig viden om henvendelserne.

Læs mere om ipnordic Statistik.

KUNDEREFERENCER

Det siger jeres kolleger i branchen

“Vi fik fra dag 1 et fleksibelt og velfungerende system. Muligheden for CPR-opslag letter mange arbejdsrutiner og gør os i stand til at yde patienterne en mere præcis og nærværende service. Vi oplever topservice, en fornuftig økonomi og ingen kontraktlige bindinger – og jeg anbefaler på det varmeste ipnordic til alle kollegaer.”

Nils Jakob Kragh, Læge hos Lægehuset Havnepladsen

Det siger jeres kolleger i branchen

“Vi fik fra dag 1 et fleksibelt og velfungerende system. Muligheden for CPR-opslag letter mange arbejdsrutiner og gør os i stand til at yde patienterne en mere præcis og nærværende service. Vi oplever topservice, en fornuftig økonomi og ingen kontraktlige bindinger – og jeg anbefaler på det varmeste ipnordic til alle kollegaer.”

Nils Jakob Kragh, Læge hos Lægehuset Havnepladsen

Opgradering og vedligeholdelse

Telefoniløsningen fra ipnordic er 100% skalérbar og dermed let at opgradere. I får et hosted omstillingssystem, der sikrer, at I altid er opdateret med de nyeste funktioner inden for ip-telefoni.

Der er ingen udgifter til vedligeholdelse af systemet, da telefonerne er den eneste hardware, som er placeret hos jer. Telefonisystemet overvåges døgnet rundt.

I løbet af et par minutter, kan vi tilpasse jeres telefonsystem, så løsningen altid matcher jeres behov. Vi klarer også nemt oprettelser og ændringer af køer, indtaling af fx feriebeskeder, og ændringer i viderestillinger m.m. – ligesom vi vejleder jer i brugen, så I får det maksimale udbytte af jeres nye kommunikationsplatform.

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

SUPPORT 24/7 TIL ALLE KUNDER

Hjælp jeres patienter på afstand med

ipnordic Meetings

Gratis indtil 30.9.20

Med ipnordic Meetings kan patient, læge og andet sundhedsfagligt personale nemt afholde konsultationen online via et tilsendt link – direkte i webbrowseren.

ipnordic Meetings

Gratis indtil 30.9.20

Med ipnordic Meetings kan patient, læge og andet sundhedsfagligt personale nemt afholde konsultationen online via et tilsendt link – direkte i webbrowseren.

Brug for fri tale fra fastnet?

Med ipnordic Flex kan I ringe ubegrænset fra fastnet til alle danske fastnet og mobiler.

ipnordic Flex

Fri tale fra fastnet til danske fastnet og mobiler

149,-

/md.

ipnordic Flex er en tillægspakke til dit fastnetabonnement

Aftaler fordrer et CVR-nummer.
Alle priser er ekskl. moms. Se handelsbetingelser